משנה מקום משנה מחיר: באיזה איזור הכי משתלם להתחתן בישראל?

עונת החתונות בפתח, ויחד איתה הזמן שלכם לבחור מקום מתאים להתחתן בו. בחירת האולם היא כנראה בחירה חשובה שאנחנו צריכים לעשות לפני החתונה, ואם אתם מרגישים שקשה לכם לבחור אולם, כדאי להתחיל קודם כל מבחירת אזור. כדי לעזור לכם, הבאנו לפניכם את כל השיקולים שכדאי לבחון לפני שמחליטים באופן סופי מה האזור שבו תערכו את החתונה שלכם. 

 

אזור לחתונה

יחד עם השמחה הרבה שמתלווה לארגון חתונה, אי אפשר להתעלם מהעול הכבד מבחינה כלכלית שהחתונה מטילה עלינו. אחת הדרכים שמאפשרות לכם לחסוך היא בחירת אולם במיקום מסוים. אולמות אירועים בשרון למשל יהיו זולים יותר מאשר בלב אזור המרכז כיון שמדובר על אזור פחות מרכזי. יחד עם זאת, יש עוד כמה דברים שצריך לקחת בחשבון אם חושבים על אזור להתחתן בו.

אזור חתונה

מחירים

כאשר אנחנו ניגשים לבחירת אולם, צריך להבין שזו כנראה הבחירה המשמעותית ביותר כאשר בוחרים את כלל עלויות חתונה. האולם ישפיע גם על הקייטרינג שאותו תבחרו, ועבור בעלי מקצוע רבים שאותם אתם צריכים בחתונה שלכם המיקום של האולם ישפיע על המחיר שאותו הם יגבו מכם. כדאי לקחת בחשבון את הנתון הזה כאשר אנחנו מחפשים אזור להתחתן בו.

האזורים המשתלמים ביותר מבחינה כלכלית הם אזורי הפריפריה, כאשר ככל שהמיקום של האולם רחוק יותר כך המחיר יהיה נמוך יותר. יוצאי דופן הם כמובן אולמות פאר שנמצאים בפריפריה, עליהם הכלל הזה לא חל. פער נוסף במחירים יש בין אולמות סגורים לבין גני אירועים.

 

נגישות

הדבר הכי חשוב בבחירת מקום להתחתן בו זו הנגישות. לפני הכל, חשוב לכם שכל האורחים שלכם יוגלו להגיע בצורה ונחה לאירוע שלכם, ולהישאר בו עד הרגע האחרון. בנוסף, נותני שירות מובילים מרשים לעצמם לסרב להגיע למקומות לא נגישים, כך שגם בהיבט הזה נגישות היא דבר חשוב, כל עוד אתם רוצים לראות באירוע שלכם את נותני השירות מהשורה הראשונה.

נְגִישׁוּת

אולמות איכותיים

נגישות בלבד לא מספיקה כדי שנבחר אולם מסוים. לא פחות חשוב ממנה נמצאת כמובן האיכות של האולם. באזור השרון תוכלו למצוא אולמות איכותיים, שיהפכו את האירוע שלכם לכזה שאף אחד לא ישכח למשך הרבה מאוד זמן. לעיתים באזורים מרוחקים איכות האולמות עלולה להיות פחותה. אז לפני שאתם מתרחקים לאזורי הפריפריה, כדאי לבדוק שאתם לא מתפשרים על האיכות של האולם.

 

לסיכום

בבחירת אולם לחתונה, אנחנו צריכים לחשוב היטב מה האזור שבו היינו רוצים לערוך את החתונה שלנו. האזור של האולם משפיע על המחיר שלו, וגם על מבחר הספקים שאותם נוכל להביא לחתונה שלנו. הנתון החשוב ביותר שאתם צריכים לבדוק הוא הנגישות של האולם, כדי לאפשר לכל האורחים שלכם להישאר באירוע עד הרגע האחרון. חשוב לדעת שבדרך כלל אולמות בפריפריה זולים יותר.

נשוי בישראל