3 מתנות מגניבות לראש השנה

אתם מנהלים עסק גדול ומוצאים את עצמכם מחפשים, בכל פעם מחדש, מתנות מקסימות לעובדים?

ברור לכם שהעובדים מצפים שתיקנו להם מתנות מיוחדות לראש השנה אבל לא לגמרי ברור לכם באיזו אופציה לבחור?

עיינו במאמר שלפניכם וקבלו מספר אופציות נהדרות שכל העובדים יאהבו.

 

מתנות למנגל

אם יש משהו שרוב הישראלים אוהבים לעשות, זה על האש, או "מנגל". לכן, אם אתם יכולים לקנות לעובדים שלכם מתנה שקשורה לנושא הזה, למה לחשוב פעמיים? תוכלו לבחור בין סינר מנגל מקצועי לבין מנגל פחמים מתקפל, ומה שבטוח זה כל מי שיקבל מכם מתנה כזאת יתלהב מכך מאוד. יש אפשרות כמובן גם לבחור בסטים שונים של כלים למנגל, ואין ספק שמדובר כאן על מתנה שימושית מאוד שכל העובדים יוכלו לפתוח לפחות פעם בחודש ולהשתמש בה.

 

מתנות לטיולים

ברור לכם שחלק ממה שהעובדים שלכם אוהבים לעשות זה לטייל? אם כך, כדאי לדעת שכאשר מדברים על חבילות שי לראש השנה אפשר גם לבחור מתנות מתוך הקטגוריה של טיולים ומחנאות. זה אומר שאתם יכולים לבחור לקנות לעובדים שלכם שולחן פיקניק מתקפל, מכונת קפה ניידת או אפילו אוהל חוף משפחתי, אז למה שלא תבדקו מה עוד כוללת הקטגוריה הנפלאה הזאת? עכשיו, שהקורונה מורגשת בכל פינה, ברור שאנשים כבר לא נוסעים לחו"ל. כולנו נשארים בארץ, גם בתקופת החגים הקרובה, ולכן ברור מדוע טיולים שונים ברחבי הארץ יכולים להוות בילוי נהדר. אם העובדים שלכם יקבלו מכם מתנה לראש השנה שתכלול ציוד כזה או אחר לטיולים, אין ספק שהם ישמחו מכך ויעשו שימוש בכל סוגי המתנות שתיקנו להם מקטגוריה זו.

 

שמיכות בכל הגדלים

הרבה פעמים אנשים מעידים על כך שהם אומנם אוהבים לשמיכות חדשות ומגבות, אך מצד שני, זה מסוג אותם הדברים שרובנו לא אוהבים להוציא עליהם כסף. לכן, אם אתם יכולים לנצל את ראש השנה הקרוב ולקנות לעובדים שלכם שמיכות חדשות, מגבות או כל מוצר אחר שקשור לתחום הזה, למה לחשוב פעמיים? זה לא משנה אם תבחרו שמיכות זוגיות או שמיכות יחיד, וזה גם לא חשוב אם תעדיפו לקנות לעובדים שמיכות חורף או קיץ. מה שבטוח זה שכולם מאוד ישמחו ממתנות כאלה. מדובר על מתנה יוקרתית, שימושית ונעימה מאוד למגע, כך שאין ספק שכל מי שיקבל מכם מתנה כזאת ייצא מרוצה.

 

לקנות מתנות בלי לצאת מהמשרד

מתלבטים איפה תוכלו לקנות את המתנות הכי מגניבות ושוות לעובדים שלכם? לא רוצים לבצע קניה שתהיה יקרה מידי או לא נוחה? אם כך, חשוב שתבינו: קניות כאלה מבצעים היום ברשת. אתם לא צריכים לסכן את בריאותכם ולעבור בין אינספור חנויות שונות שמציעות מתנות ומארזים לחג. הכול זמין עבורכם אונליין וגם עולה פחות ברשת, אז למה לדחות את ההתעסקות בעניין זה לרגע האחרון?

 

שי ארוז