סדנאות במגוון נושאים לארגונים

מחפשים סדנא מעניינת, מגבשת ומיוחדת עבור העובדים בארגון שלכם? הגעתם למקום הנכון! במאמר הבא תמצאו מספר רעיונות לסדנאות ייחודיות שיתאימו בדיוק עבורכם.

 

סדנאות לארגונים – לא מה שחשבתם

אם גם אתם שוברים את הראש בחיפוש אחר פעילות מגבשת ומהנה לארגון שלכם, כעת אתם יכולים להירגע. ישנן חברות המציעות סדנאות לארגונים שיענו בדיוק לצרכים שלכם. בין אם מטרת הסדנא הינה גיבוש, שבירת שגרה, שיתוף פעולה או כל מטרה אחרת – תוכלו למצוא סדנא לכל צורך ועניין. הסדנאות עושות שימוש במשחקים יצירתיים וייחודיים, בעזרתם ירכשו המשתתפים כלים שונים שיוכלו ליישם בחיי היומיום בארגון.

סדנאות היכרות

כמעט בכל חברה או ארגון מתחלפים העובדים לעיתים תכופות. כאשר זה קורה, נוצר מצב בו העובדים לא מספיק מכירים זה את זה ולכן גם נמנעים משיח ומעבודה משותפת. זוהי לא תחושה שאף מנהל רוצה בארגון שלו. בדיוק עבור כך, סדנאות לארגונים מציעות פעילויות היכרות שונות. דרך משחקים, חידות ופעילויות, המשתתפים יעמיקו את ההיכרות זה עם זה. סדנאות אלה הינן דרך יצירתית ומהנה ליצור גיבוש בין העובדים ולשפר את האווירה ואת התקשורת בארגון. 

פעילות ODT

פעילות מעניינת ומגבשת במיוחד הינה Out Door Training או בקיצור – ODT. פעילות זו מאפשרת רכישת מיומנויות שונות תוך יציאה ממקום העבודה אל מרחב פתוח. הפעילות מתבצעת בדרך כלל בזוגות או בקבוצות וכוללת משימות מונחות שונות שעל חברי הקבוצה לבצע. המשימות מאתגרות פיזית ומנטלית ודורשות חשיבה מחוץ לקופסא ושיתוף פעולה. אם אתם מחפשים שבירת שגירה, כיף ופיתוח יצירתיות – ODT היא הסדנא עבורכם.

חדר בריחה

חדרי בריחה הם טרנד חם של השנים האחרונות. סדנאות לארגונים מציעות מגוון רחב מאוד של חדרי בריחה בשלל נושאים. בבסיס הרעיון, נדרשים חברי הצוות לעבוד יחד ולמצוא פתרונות יצירתיים במיוחד על מנת "לברוח" מהחדר. במהלך הפעילות נתקלים המשתתפים באתגרים שונים, כאשר רק פתירתו של אתגר אחד תביא להתקדמות לאתגר הבא. חדרי בריחה עובדים על עבודת צוות, בניית אסטרטגיות, קבלת החלטות, תקשורת קבוצתית ועוד.

פעילויות לציון ימים מיוחדים

סדנאות לארגונים מציעות אף פעילויות מוכוונות נושאים, כמו חגים, ימי הולדת, ימים מיוחדים בארגון ועוד. מנחי הסדנאות מגיעים בראש פתוח ויחד איתכם מבינים את סוג האירוע והמטרות שתרצו לממש בפעילות. הסדנא תכלול משחקים שונים, תחרויות ופעילויות בהתאם לסוג האירוע. אל תתביישו להתייעץ עם מנחה הסדנא ולבקש את התכנים שנראים לכם רלוונטיים ביותר – זוהי בדיוק המטרה.

לסיכום

סדנאות לארגונים מביאות עמן מגוון תכנים ופעילויות שיסייעו לכם במימוש מטרותיכם בארגון. דרך משחק ויצירה יוכלו המשתתפים לעבוד על מיומנויות שונות ולקבל מסרים חשובים. אם המטרה היא גיבוש, שבירת שגרה, שיפור התקשורת או ציון של יום מיוחד – סדנאות לארגונים ימצאו עבורכם פתרון לכל עניין.

הסבר