4 סיבות להשכיר מתנפחים לאירועים

עולם המתנפחים בקרב אירועים לילדכם הוא גדול ונפוץ מאוד בעיקר בגלל האטרקציה והפעילות שנגרמת בקרב הילדים היוצרת חוויה ייחודית במהלך האירוע.

הצבעוניות, הגודל והאטרקטיביות של המתנפחים גורמים להם להיות יותר ויותר נפוצים עם השנים בקרב אירועי יומולדת וחגיגות שונות הכוללות ילדים בטווח גילאים רחב.

אם פתיחה זו לא מספיק שכנעה אותכם להשכיר מתנפחים לאירוע הקרוב שלכם, המשיכו לקרוא. 

 

תחילה, מהם בעצם מתנפחים?

המתנפחים הם אטרקציה גדולת ממדים המאפשרת לילדים לבצע פעלולים שונים בתוכה, להגיע לגבהים חדשים, לקפוץ ולעשות פעילות שאינה מתאפשרת בסביבת הבית. בזכות יתרונות אלו, המתנפחים לאירועים הם אטרקציה חיובית וטובה לחגיגות, אך גם לא זולה. הצבעוניות, הגודל והייחודית של אטרקציה זו גורמת לילדים להתרגשות רבה ולהעצמת האירוע מבחינתם.

 

סיבה ראשונה – עלות נמוכה ביחס לשאר האטרקציות

בעולם האירועים וההפעלות לילדים קיימות מגוון רחב של פעילויות והפעלות שניתן להשכיר לאירוע להנאת הילדים. השכרת מתנפחים הם אומנם הוצאה נוספת לאירוע, אך היא יחסית נמוכה ביחס לשאר האפשרויות להשכרה, והיא לרוב במחיר אחיד, הוגן ונוח לכיס ההורים. קיימים כמה דילים וחבילות בשוק השכרת המתנפחים, ולכן כל אחד יכול להנגיש את המחיר לפי רצונו.

 

סיבה שנייה – אטרקציה דינאמית המשלבת פעילות גופנית רבה

באירוע המכיל אטרקציית מתנפחים הילדים המשתתפים בה מפעילים את כל הגוף, קופצים הרבה, רצים סביבה ולגמרי עושים פעילות גופנית. כיוון שבמהלך יומיום הילדים יש הרבה שעות ביום שהם במצב סטטי למשל בגן ובבית הספר, באירוע זה המתנפחים מעודדים אותם להוצאת מרץ ואנרגיות. פעילות גופנית מעבר לחשיבותה באופן שגרתי, היא יוצרת חוויה אשר נחקקת בראש הילדים בזכות הזזת הגוף.

 

סיבה שלישית – התאמה מרבית לעונות השנה, הן לחורף והן לקיץ

יתרון משמעותי של אטרקציית המתנפחים היא שניתן בהחלט להתאים אותה לכל עונות השנה ובכך להפוך כל אירוע למיוחד ואנרגטי. ניתן לשלב את המתנפחים גם בחללים סגורים כמו מועדוני נוער ומתנ"סים קהילתיים ולבצע שם את החגיגה, וניתן גם כמובן תחת כיפת השמיים בשילוב בריכה או מקור מים.

 

סיבה רביעית – אטרקציה רב גילאית

באירועי ילדים רבים, ההורים מגיעים עם ילדיהם מכלל הגילאים כדי שכולם ייהנו מהחגיגה ומהאטרקציות השונות. יתרון משמעותי של המתנפחים הם התאמתם לטווח גילאים רחב החל מגיל שנתיים שלוש ועד גיל 12-14 שיכולים להנות בהם. בזכות כך, אינכם צריכים למצוא אטרקציה ייחודית לקבוצת גיל שונה הנוכחת באירוע, אלא כולם נהנים מאותה אטרקציה באותו המחיר.

 

לסיכום

השכרת מתנפחים לאירוע יומולדת או לחגיגות יכולה לענות על צורך של ייחודיות, השקעה וצבעוניות ובאותה מידה לא להיות הוצאה כבדה מידי לכיס. היתרונות הרבים של הוספת מתנפחים לאירוע שלכם לעומת החסרונות הם רבים. התאמת המתנפחים לכל עונות השנה, הפעלת הגוף ובעיקר לקיחת חלק באטרקציה של טווח גילאים רחב הנהנה באופן זהה מאותה אטרקציה הם חלק מהיתרונות המשמעותיים של המתנפחים.

מתחם לילדים