עלויות נשף סיום יב – האם זו השקעה משתלמת

אחת התקופות המרגשות בחיים היא סיום הלימודים בתיכון. הדבר נכון עבור תלמידים בעולם כולו, אך בישראל המשמעות של סיום התיכון מתחדדת עוד יותר שכן לאחריו התלמידים ממשיכים לצבא או למסגרות שונות לפני הצבא. אחת הדרכים המקובלות לחגוג את סיום התיכון היא באמצעות הפקת נשף סיום יב לתלמידים, ובשנים האחרונות נשפים אלו הפכו למסורת של ממש. מה כולל נשף סיום תיכון, כמה זה צפוי לעלות והאם המחיר משתלם? יצאנו לבדוק.

 

נשף סיום – מה זה בעצם?

נשף סיום י"ב הוא האירוע שלמעשה מסמל יותר מהכל את סיום תקופת הלימודים בבית הספר וחותם את התקופה הזו בלילה מרגש ועמוס בזיכרונות ואירועים יפים. זוהי מסורת שקיימת שנים רבות במדינות כגון ארצות הברית ובשנים האחרונות התפתחה באופן מואץ גם בישראל. נשף סיום דורש הפקה מקצועית בכמה רמות – גם מבחינת ההפקה של הנשף עצמו לכל התלמידים וגם מבחינת ההכנות שעושים התלמידים עצמם: בגדים לנשף, תספורות ותסרוקות, "לדפוק כניסה" עם לימוזינה ועוד.

 

מה הזמן הכי טוב לערוך נשף סיום?

הזמן המתאים לעריכת נשף הסיום הוא לאחר טקס סיום הלימודים בתיכון וכמה חודשים לפני שהתלמידים מתחילים להתגייס לצבא. את ההכנות לנשף יש להתחיל חודשים לפני גם ברמת הפקת הנשף עצמו וגם ברמת ההכנות שהתלמידים עצמם עושים לקראת הנשף.

 

מה כולל נשף סיום?

ראשית כל נדגיש שלא כל הנשפים דומים וכל נשף ייחודי בדרכו, כאשר הפקות מסוימות מדגישות אלמנטים מסוימים ואחרות מדגישות אלמנטים אחרים. אלה הם האלמנטים העיקריים שכוללים רוב הנשפים:

ריקודים:

הרי זאת לא באמת מסיבה בלי ריקודים. לכן יש להתארגן מראש גם על מספר דברים: מוזיקה מתאימה לריקודים באמצעות די ג'יי או להקה מקצועית, רחבה ריקודים שיכולה להכיל את מספר התלמידים שמשתתפים בנשף וכן תאורה המתאימה לריקודים.

 

פוטו אפ:

אחד הדברים החשובים בנשף הוא צילום תמונות שיהיה למזכרת. לכן מומלץ שהפקת נשף תכלול צלם מקצועי שיתעד את האירוע וינחה תלמידים איך להצטלם.

 

מלך ומלכת הנשף:

זהו אחד המנהגים הידועים בנשפי סיום תיכון, בו בוחרים את הזוג שרוקד הכי יפה למלך ומלכת הנשף.

 

כמה עולה נשף סיום?

עלויות הפקת נשף סיום משתנות בהתאם לאופי הנשף שמפיקים. ככל שעורכים את הנשף במקום יוקרתי יותר, מזמינים את שירותו של די ג'יי יקר יותר וכדומה כך המחיר יקר יותר. בנוסף, כמות התלמידים המשתתפים בנשף משפיעה גם היא – ככל שיש יותר תלמידים הנשף יהיה פחות יקר לכל תלמיד, שכן כך העלויות מתחלקות על יותר אנשים.

 

האם עלויות הפקת נשף סיום י"ב משתלמות?

זה לגמרי תלוי מי מפיק את הנשף. ישנם מקצוענים שיכולים להוציא את המירב מכמה שפחות כסף ולהפוך חלום למציאות. חברה שכזו היא PROM ISRAEL שמומחית בהפקת נשפים ועורכת את הנשפים הכי נוצצים בארץ באופן מקצועי. ב- PROM ISRAEL יודעים להוציא לפועל את החזון שלכם בהתאם לתקציב שאתם מתכננים לעניין ומספקים לכם את הנשף שתמיד רציתם.