4 עמדות שחובה להקים לכל אירוע

מתכננים אירוע או מסיבה? רוצים לחגוג בצורה הכי משולמת שאפשר? מעוניינים שהאירוע שלכם לא ישכח לעד מזיכרונו של כל משתתף?

בשביל לדעת מהי הדרך להפוך כל אירוע לחוויה מיוחדת, מרגשת, חדשה ומלהיבה לחץ כאן כדי להתרשם ממגוון רחב של אטרקציות לאירועים.

ובנוסף כאן נכיר לכל אחד 4 עמדות שחובה להקים בכל אירוע כדי להפוך אותו למושלם ואטרקטיבי.

 

עמדות מולטימדיה

עמדות אלו הן חוויה לכל ילד, נער או מבוגר באירוע. הן מתאימות ממש לכל סוג של אירוע: אירועי חברה, ימי כיף, ימי גיבוש, בר / בת מצווה, הפנינגים, מסיבות, קייטנות ועוד. הן יוצרות אינטראקציה מושלמת בין משתתפי האירוע בין אן הם מכירים ובין אם לא באמצעות משחק משותף. כמו כן הן נותנות מענה למגוון רחב של קהלים.

עמדות מולטימדיה כוללות מגוון רב של משחקים מתחומים שונים: ספורט, קצב, מוזיקה, מלחמה, מכות, אסטרטגיה ואקסטרים. המסכים המלאים בגרפיקה ובצבעוניות מושכים את העיניים של כל אחד.

 

סימולטורים

הסימולטורים הם מכונות מתוכננות להנאת המשתמשים המדמות מצבים אמתיים באמצעות מסך ממוחשב, תזוזות ושיתוף מספר חושים. המטרה היא לספק חווית בידור מהנה.

ישנם סימולטורים המותאמים לכל גיל ומטרה, ישנם המשלבים את כל החושים והגוף במשחק החוויתי והכייפי במיוחד. והם ממש אמצעי הנאה משמעותי בכל אירוע.

דוגמאות לסימולטורים: טיסות, סנובורד, פרארי, השור הזועם, סקייטבורד וירטואלי, נהיגה בבאגי, ירי באקדח לייזר, נהיגה בטרקטורן, משקפי וידיאו ועוד.

 

מתנפחים

מתנפחים הם פעילות אקטיבית, מהנה ומשמחת המתאימה לכל אירוע. המתנפחים מתחלקים לשני סוגים: מתנפחים יבשים ומתנפחים רטובים.

לאירוע בבריכה מומלץ להזמין את שני סוגי המתנפחים כדי למנוע עומס בתוך הבריכה ואפשר פעילות גם מחוץ לה.

כמו כן חשוב להתאים את סוג המתנפחים לגילאי המשתתפים באירוע:

  • מבוגרים – מתנפחים המותאמים למבוגרים המעוניינים להינפש ולשוט בבריכה במתנפחים מותאמים לכך.
  • מתבגרים – בנג'י, קיר טיפוס, סולמות וחבלים ועוד.
  • נוער – מגלשות שונות ומסלולי מים אתגריים.
  • גיל הרך – מתנפחים יבשים: טירת קפיצות ומגלשות שונות.

 

תותח קצף

תותח קצף הוא מכונה היורה סבון מוקצף למרחק של כמה מטרים. הוא מהווה אטרקציה מדימה ומשדרגת לכל אירוע. תותח קצף מותאם במיוחד למזג האוויר החם והלח השורר בישראל ברוב חלקי השנה. באירועים או מסיבות המותאמות לסגנון של מים או קצף זו תהיה אפשרות מדהימה להשלמת החוויה של המשתתפים. כך הם יוכלו להתרענן, להצטנן במים ולבוא במגע עם קצף מלטף. תותח קצף בעל עוצמה חזקה יוכל לספק כמות עצומה של קצף להנאת המשתתפים.

החוויה המתאימה לכל הגילאים. החל מהגיל הרך, בני נוער ומבוגרים במסיבות מים.

 

אז אלו עמדות חובה להקים בכל אירוע?

לסיכום, היכרנו כאן 4 עמדות שחובה להקים בכל אירוע: עמדות מולטימדיה, סימולטורים, מתנפחים ותותח קצף. העמדות האלו ישדרגו כל אירוע מתוכנן, ניתן להתאים אותן לכל גיל ויהפכו את האירוע שלכם לחוויה שתיזכר לנצח.

מתחם לילדים