5 פעילויות מגניבות ליום הולדת

כיום, ימי הולדת הפכו לאירוע שדורש תכנון והזמנת פעילויות ואטרקציות עבור המוזמנים, וכמו כל ההורים אנו מעוניינים לארגן עבור הילדים את יום הולדת

שווה, שיגרום להם גאווה והנאה.

הילדים שלנו נמצאים במספר רב של ימי הולדת בשנה ונראה שמכירים כבר את כל האטרקציות וחוו כבר הכל.

לכן חשוב להתייעץ עמם ולבדוק מה הם היו רוצים להזמין.

בנוסף, חשוב ללכת אחר אטרקציות מקוריות שעשויות לחדש לילדים ולהפוך את יום ההולדת של ילדינו לבלתי נשכח.

כיום מוצע מגוון רב ביותר של אטרקציות, וכדי לברור בניהן, כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים ולהבין מה הכי מתאים לאירוע שלכם.

לשם כך, לפניכם כל מה שצריך לדעת על 5 פעילויות מגניבות ליום הולדת.

 

איזה פרמטרים כדאי לשקול לפני שבוחרים פעילות מגניבה ליום הולדת?

כיום מוצע מספר רב של פעילויות ואטרקציות ליום ההולדת, וכדי להתחיל ולברור בניהן חשוב לבחור אטרקציות שיתאימו לסוג ואופי האירוע, כמות המוזמנים וכדומה. לכן, לפניכם רשימה של מגוון פרמטרים שכדאי לשקול כדי להחליט בפעילות:

תקציב

כדאי לחשוב מראש  על התקציב שאתם מכונים להוציא, ולסנן אטרקציות שלא עומדות בתקציב או חורגות ממנו בהרבה. מאחר ולרוב מזמינים מספר אטרקציות שונות ליום ההולדת וגם אולם, אוכל שתייה וכו' – כדאי לחשוב מראש כמה אתם מוכנים להוציא על כל דבר ולכוון את החיפוש בהתאם.

 

מספר המוזמנים

אטרקציות רבות לא מתאימות למספר גדול של ילדים, ויוצרות תורים מתסכלים כאשר מדובר בקבוצה גדולה. לכן, חשבו מראש מהו מספר המוזמנים המשוער וכוונו את האטרקציות לכיוון הזה.

 

גיל המוזמנים

אטרקציות רבות לא מתאימות לגילאים קטנים ומסוכנות, בעוד שאחרות משעממות עבור בוגרים. לכן, התייעצו עם ילדכם וודאו שהאטרקציה בה בחרתם ליום ההולדת מתאימה לגיל המוזמנים.

 

איזה פעילויות מגניבות ליום ההולדת ניתן להזמין?

ישנו מגוון של פעילויות מגניבות ליום ההולדת, בניהן חשוב לבחור את האטרקציה שהכי תתאים לאופי וסגנון האירוע ולרצון ילד או ילדת יום ההולדת. לפניכם מגוון פעילויות מגניבות ופופולריות לדוגמא:

שור זועם

שור זועם היא פעילות רווחת וותיקה ביותר שתמיד מצליחה לגרום לכל האורחים ליהנות. חשוב לוודא שהמתקן כמו אצל חברת "קונסולה" כולל את כל אישורי הבטיחות המתאימים. המתקן יוצר אווירת תחרות ואקסטרים מרגשת במיוחד, ומסב הנאה עבור כלל הילדים בכל הגילאים.

 

מתנפחים

ניתן להשכיר מגוון מתנפחים עבור יום ההולדת, ישנם גם מתנפחים מקוריים במיוחד כמו עמדות סומו, נינג'ה וכו'.

 

עמדות מולטימדיה וסימולטורים

כיום בעידן הטכנולוגי, הילדים אוהבים את כל הקשור במשחקי מולטימדיה וסימולטורים, והשכרתם לאירועים תמיד גוררת צלחה והתלהבות מצד האורחים. אלה מוצעים במגוון תחומים כמו כדורגל, נהיגה, ריקוד וכו'.

 

שולחנות משחק

הילדים אוהבים מאד שולחנות משחק שמאפשרים גם משחק שיתופי, למשל סנוקר, הוקי וכו'.

לסיכום, ישנו מגוון רחב של פעילויות מגוונות ליום ההולדת והבחירה מתוכו צריכה להיות תוך התחשבות ברצון החוגגים, בתקציב, ובכמות וגיל המוזמנים. השוק מציע מגוון פעילויות מגניבות כמו עמדות מולטימדיה, שור זועם ומתנפחים אחרים ועוד רבות.

 

מתקן שיווי משקל