צ'ק ליסט לאירוע מטורף עם קוסם

חוגגים יום הולדת? מתכננים ערב גיבוש? כדאי שתדעו שקוסם הוא לא רק לילדים והוא יכול להיות התוספת המושלמת לאירוע שלכם.

אז איך לבחור קוסם ומה צריך לאירוע מטורף עם קוסם?

 

בדקו המלצות ושאלו חברים

אם למשל בחרתם לעשות חגיגת יום הולדת גדולה לבן שלכם, כדאי קודם כל לדאוג לתאריך ולחפש מקום לערוך את האירוע. כדאי לבחור מקום באזורכם, כך שאם למשל כל החברים גרים באזור המרכז כדאי לחפש אולמות לברית מילה הקרובה לכולם. אחרי שיש לכם מקום, כדאי לחפש אחרי פעילויות והפתעות לילדים. הפעילות המושלמת לילדים היא כמובן קוסם. תוכלו לשאול חברים על קוסם שהם לקחו ליום ההולדת של ילדיהם, או לבדוק אחרי המלצות ברשת של הורים לילדים על קוסם. ההמלצות יכולות לעזור לכם המון ולהווין אתכם.

 

חפשו סרטונים של הקוסם

אחרי שמצאתם קוסם מתאים, זה הזמן לבדוק אותו ברשת. לכל קוסם יהיו כמה סרטונים ברשת שלו בזמן מופע. כדאי לעבור על סרטונים מההופעות שלו על מנת לקבל מושג לגבי מי הוא ואיך הוא מופיע. אל תסתכלו בכל הסרטונים כדי לא להרוס לכם את ההפתעה, אבל כן כדאי לקבל הבנה לגביו. אם הסרטונים מצאו חן בעינכם, דעו שמצאתם לכם את הקוסם שלכם לאירוע וזה הזמן ליצור איתו קשר ולסגור על מחיר.

 

התאימו את הקוסם לקהל

אחרי שמצאתם קוסם, עליכם לוודא שהוא מתאים לקהל המשתתפים באירוע. השאלה הראשונה היא של גיל כמובן, אבל גם כדאי שיתאים לסגנון ולאופי של הקהל. כך למשל אם מדובר בילדים או בקהל מבוגרים שלא אוהב גסויות, כדאי לוודא את זה מול הקוסם. תאמו מול הקוסם שבחרתם את סגנון המופע.

 

קשטו את האירוע שלכם

בכל אירוע משמח, במיוחד כשיש קוסם, צריך לדאוג לקישוט של האירוע. דאגו לקישוטים משמחים וצבעוניים לאירוע שלכם. זה יעזור לקוסם לעשות שמח לכולכם ולכולכם יהיה באופן כללי נעים יותר כשהאירוע צבעוני ומקושט.

 

ודאו שיש לקוסם איפה להופיע

כל קוסם צריך במה להופיע עליה. גם אם אין לכם יכולת להרים במה לאירוע. עליכם לוודא שיהיה לקוסם איפה להופיע. הוא צריך מרחב לביצוע הקסמים שלו ולכן כדאי לתאם מולו מראש כמה מרחב יצטרך על מנת למנוע עיכובים ובעיות. כמו כן, וודאו שאיפה שהקוסם ממוקם תהיה לכולם היכולת להסתכל עליו מבצע את הקסמים שלו. כך תוודאו שכל הקהל שהגיע לאירוע נהנה מהמופע הקסום.

 

דאגו להגברה ותאורה לקוסם

כדי לשפר את היכולת של כל הצופים לראות את הקוסם כדאי לדאוג לתאורה עבורו במידת הצורך. יחד עם זאת, חשוב שכולם לא רק יראו את הקוסם אלא גם ישמעו אותו. במיוחד אם מדובר באירוע רב משתתפים, כדאי לדאוג לציוד הגברה מתאים לקוסם כך שאיש לא יפספס דבר.

 

רכבת ריקודים