צ'ק ליסט למסיבת סילבסטר מוצלחת

בכל הארץ תוכלו לחגוג את שנת 2020 הקרבה ובאה. החל ממסיבות בתל אביב ודרך חגיגות בצפון ובדרום, 2019 אינה נגמרת עד אור הבוקר של 2020. רוצים לדעת היכן המסיבות הכי שוות השנה בסילבסטר? אנחנו כאן לתת כמה טיפים.

נא לארוז כמויות אדירות של ציפייה, אנחנו מתקרבים לסילבסטר 2019. השנה אנחנו חוגגים בכל הארץ, כמו בכל שנה, ונהנים מהמועדונים הכי איכותיים בעיר ובפריפריה. שימו את מפתחות הרכב בצד ותפסו מונית, אתם מוזמנים ליהנות מסילבסטר עמוס בחוויות, אלכוהול, אוכל טוב וחיוכים מפה ועד הודעה חדשה. ההמלצה הראשונה שלנו? כדאי כבר מעכשיו לתכנן את הערב.

זיקוקים

חגיגות תל אביב 2020

אוקי, אם אתם מחליטים לחגוג את מסיבות סילבסטר 2019 בתל אביב, אין לנו המלצה אחת קונקרטית. מדוע? כי כל העיר הזו עמוסה בחוויות, ובימינו אפילו בשכונת שפירא תוכלו למצוא חגיגות רחוב מגניבות ממש. תוכלו להגיע אל אזור שדרות רוטשילד, שם תמצאו רחובות עמוסים בתיירים, ברזי בירה באמצע הרחוב, סגנונות מוזיקה מתחלפים בכל כמה צעדים, נגני רחוב, אנשים שיכורים ומחויכים, מסעדות מומלצות ועוד. בקיצור, תל אביב היא חגיגה אחת שלמה בתחילת 2020.

אנו ממליצים במיוחד על 2 מועדונים לחגוג בהם את סילבסטר 2019 בת"א. הראשון הוא הפסאז', שם גם יש הופעות מוזיקליות מעולות, והשני הוא מועדון התדר. מועדון התדר זו אופציה מעולה עבור חגיגות במהלך כל השנה, במיוחד בסילבסטר (נמצא על רחוב דרך יפו)

חגיגות 2020 בדרום

אם אתם מגיעים אל אזור הדרום בערב 2020, חובה לבקר במועדון הברקה האגדי. תוכלו ליהנות במועדון זה ממופעים ייחודיים ביותר הכוללים נגני תופים וכלי הקשה. מדובר במופעים מטריפי חושים. מועדון נוסף מומלץ הוא מועדון "עשן הזמן" המקיים גם הוא חגיגות סילבסטר מטריפות.

מגיעים לצפון בסילבסטר 2019? אנחנו ממליצים בחום על צימרים מפנקים למרגלות הר החרמון. מדובר בחוויה של ממש, במיוחד כרגע במזג האוויר הנוכחי. אתם יכולים לקחת אתכם בגדי ים, למרות השלג הצפוי בחרמון בסילבסטר 2019. תוכלו למשל לאתר צימרים יפהפיים ביישוב מאג'דל א-שמס (מג'דל שאמס), יישוב הממוקם למרגלות הר החרמון.

פותחים את 2020 עם בגדי ים בג'קוזי מחומם

הבאתם בגדי ים? מצוין, כי תוכלו לסגור לעצמכם בסילבסטר צימרים עם בריכות מחוממות ופרטיות. אם אתם כבר מגיעים אל אזור הצפון, אנחנו ממליצים להגיע אל מועדון הנקרא מרפסת רמת ישי. תוכלו לחגוג את 2020 במועדון המצוין הזה, הכולל אפילו מזנון אכול כפי יכולתך. מומלץ מאוד!

עוד מקום מומלץ, מועדון העונה לשם שאנן-בר בחיפה, מארח גם הוא מסיבות סילבסטר מעולות, שם תוכלו ליהנות BIG TIME. אגב חיפה, מומלץ מאוד גם להגיע לחגוג את הסילבסטר בטכניון, שם תוכלו לרקוד עם סטודנטים וסטודנטיות, ולפזז במספר רחבות ריקודים כמו בכל שנה.