צ'ק ליסט לעל האש משפחתי

אוהבים לעשות על האש עם המשפחה ולהכין בשרים עסיסיים וטעימים עד שכולם מלקקים את האצבעות? קבלו את הצ'ק ליסט הבא.

 

הציוד הדרוש לעל האש המשפחתי

ישנם אנשים שאוהבים להכין על האש ועושים זאת בכל הזדמנות, אחרים הפכו את זה ממש למקצוע. כדי לעשות על האש בצורה מקצועית ואיכותית תזדקקו בראש ובראשונה לגריל איכותי הפועל על גז. תוכלו לקבל הצעות מחיר לגרילים איכותיים באתר grill.co.il. גריל איכותי הוא גריל עם מבער המפזר את החום בצורה אחידה ובעל יכולות ופונקציות המקלות על החיים. עידן גריל הפחמים הסתיים ממזמן וגם המקצוענים ביותר כבר אינם משתמשים בו. לבשרים אין יותר טעם של פחם והעסיסיות שלהם נשמרת. הגרילים הללו גם שומרים על הבטיחות במיוחד כשבמשפחה יש ילדים קטנים וזאת תודות לאיסוף השומן והפיח לכלי מיוחד שמונע מהשומן לטפטף ולהדליק אש חזקה. בנוסף, לא צריך לנפנף ולאמץ את היד, לא צריך לדאוג שהשומן יגרום לאש לבעור ולשרוף את הבשר ואין צורך לקנות פחמים. העלות של הגז היא מינימלית וגם זה פקטור חשוב. כמובן שמבחינת ניידות גריל פחמים יעיל יותר וגם זה חשוב כשיוצאים לבלות בטבע.

 

הדברים הקטנים שעושים את הארוחה על האש

בנוסף לגריל גז איכותי תזדקקו לרשת מברזל השומרת על חום הבשר מכיוון שברזל קולט חום בצורה משמעותית. מבחינת שמירה על הגריל חשוב לכסות אותו בכיסוי מותאם בגודל, כך תשמרו על התחזוקה שלו. בנוסף, מברשת ניקוי תסייע לכם לניקוי השומנים ושאריות המזון בין אם זהו גריל גז ובין אם גריל פחמים. כאשר אתם עושים על האש בטבע עם גריל פחמים חשוב לקנות פחמים דחוסים שנדלקים מהר יותר מהפחמים הרגילים. ביחד עם הפחמים יצטיידו גם במלהיט פחמים שיבעיר אותם בקלות. כשמדובר בגריל גז וחובבי עוף בגריל, ניתן להוסיף לגריל מתקן לעוף שמסובב וצולה אותו מכל הכיוונים. החזיקו תמיד בתבניות חד פעמיות ובמלקחיים שוות להוצאת הבשר. המלקחיים צריכות להיות נוחות לעבודה וניתן לבחור אותם בעיצובים מיוחדים ובאורכים שונים. אנשים הצולים ירקות על הגריל יכולים גם להשתמש במחבת יצוק מברזל כדי שהחום יעבור למחבת באופן אחיד והירקות לא יפלו לתוך הגריל.

 

מקצוענים או לא?

למקצוענים שביניכם אחד מהדברים היעילים במלאכת העשייה על האש הם השיפודים. ניתן לרכוש ערכת שיפודי מנגל ממתכת נוחים לאחזקה ויעילים. כל מה שצריך לעשות הוא לשפד אותם בבשרים להניח על צד אחד ולהפוך בו זמנית את כולם לצד השני. כך כל השיפודים מוכנים באותה עת. כמו כן, כל מקצוען צריך להחזיק לידו סט כלים מנירוסטה הכולל: מלקחיים, הופכן לגריל ומזלג. כדי להכין בשרים שונים ביעילות ישנם אף כלים המתאימים ספציפית לבשר. למשל, כדי להכין המבורגרים ממש כמו במסעדה ניתן להשתמש ברינגים בגדלים שונים כדי לקבל את הצורה המדויקת והמושלמת של ההמבורגרים.

 

נתחים של אסדו