קייטנות לא שגרתיות שכדאי לשלוח את הילדים

כולנו מכירים את הרעיון של קייטנה, אבל לפעמים שווה לגלות שיש את אותו הדבר אבל בצור האחרת לגמרי ממה שהכרנו עד עכשיו. יש קייטנות הרבה יותר מסוגננות, מיוחדות, מלהיבות, עם כל מיני עיסוקים לא שגרתיים אבל בהחלט מהנים שאתם חייבים להכיר לילדים שלכם. למה לשלוח אום שוב לקייטנה רגילה ופשוטה, כשיש להם הזדמנות לחוויות חדשות ומרעננות שיתנו להם משהו מיוחד ובלתי נשכח.

 

קייטנות מיוחדות

יש המון קייטנות לא שגרתיות שתוכלו למצוא היום ברחבי המדינה, לחופשות בזמן החגים וגם כמובן לחופשת הקיץ אליה כולם מחכים. תוכלו לגלות לילדים שלכם עולמות חדשים דרך הקייטנות הייחודיות האלו שמביאות משהו מרענן ושונה לכל חווית הקייטנה המוכרת לנו. תוכלו לגלות את אורן גלישה בתל אביב ורבים אחרים, שיביאו לכם אפשרות להעניק לילדיכם חוויה קצת אחרת, אבל כזאת שהם ינצרו היטב ולא יפסיקו לדבר עליה.

 

המון סוגים שונים

לא תאמינו כמה סוגים של קייטנות לא שגרתיות תוכלו למצוא היום, כמעט כל תחום, כל חוג, כל תחביב, הפך להיות גם קייטנה לקיץ לילדים. אנשים זיהו את הרצון והחשק, לתת לילדים משהו יותר מרק העברת הזמן בקיץ, וכך נוצרו להן המון קייטנות שונות, כל אחת מביאה חוויה אחרת, אבל מעמיקה, כזאת שתתן לילדים שלכם משהו בעל ערך יחד עם המון הנאה.

דוגמאות לחלק מהקייטנות הלא שגרתיות:

  • קייטנת עיצוב – קייטנות אלו מגיעות בשלל אפשרויות והתמקדויות בתחומים שונים מתוך עולם העיצוב. חלק בהיבט של אופנה וחלק בהיבט של יצירה, אך אין ספק שהקייטנות האלו מתאימות בול עבור ילדים עם תשוקה לעולם היצירה והעיצוב. הקייטנות אלו מעניקות את האפשרות לחוות מה זה העולם מבפנים, להתנסות בעצמם ביצירה, להיחשף לאנשים מהתחום וליהנות מהמון הפתעות בדרך.
  • קייטנת קולנוע ומשחק – אלו קייטנות שונות, חלק מתמקדות במשחק ותיאטרון, חלק יותר בקולנוע וטלוויזיה, הן מעניקות לילדים לחוות משחק, צילום בימוי. להתנסות בעצמם בהמון שלבים בדרך ולקבל הדרכה מאנשים מובילים שיודעים להפוך את חווית הלמידה למאתגרת, מהנה וחווייתית.

 

טרנד שבא כדי להישאר

במשך שנים הכרנו את הקייטנות השונות בקיץ, הקייטנות האלו בדרך כלל במיקומים שונים אבל מביאות את אותו סט אטרקציות נחמד ומוכר. מתחיל אולי בבריכה, אחרי זה שעת יצירה, ארוחת צהרים והינה כבר נגמר היום וחוזר חלילה. אבל היום יש אופציה לתת לילדים שלכם משהו אחר, מרגש יותר, עם קייטנות ייעודיות לחוויות הרבה יותר מעמיקות, ואולי אפילו לתת לילדים ליהנות ממשהו שהם כבר אוהבים לעשות ולחוות ממנו עוד.

 

לסיכום

אז אם חשבתם לשלוח גם השנה את הילדים לקייטנה פשוטה וסטנדרטית, זאת ההזדמנות שלכם לשקול שנית, ואולי לשלוח את הילדים שלכם לחוות משהו מיוחד שיהפוך להם את הקיץ להרה יותר מעשיר ומשמח. קייטנה לא שגרתית, הופך להיות משהו שבשגרה, אז אל תפספסו את ההזדמנות, לשלוח גם את הילדים שלכם לקייטנה שתעשה להם את הקיץ.

קבוצה