רוצים לעשות אירוע בעסק – איך השכרת חלל עבודה יעזור לכך

אם בבעלותכם עסק ואתם מעוניינים לערוך אירוע עסקי, ודאי התלבטתם לא מעט לגבי מיקום האירוע. לא פשוט למצוא את המקום שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. כעת אתם יכולים להפסיק לחפש: חללי עבודה משותפים הם המקום המושלם לאירועים עסקיים. כל הפרטים בכתבה הבאה. 

 

מה הוא חלל עבודה משותף?

רבים מכם ודאי שמעו על חללי עבודה משותפים – הטרנד העסקי החם ביותר. חללי עבודה ברמת גן, בתל אביב, בחיפה או בבאר שבע – תוכלו למצוא אותם בכל רחבי הארץ. הקונספט אמנם פשוט אך כבר סחף אחריו המונים: יחידים או חברות מתקבצים תחת קורת גג אחת, בתוך חלל מעוצב, חדשני ומאובזר על מנת לעבוד או ללמוד. בחללי עבודה משותפים תוכלו להשכיר עמדת עבודה, כיתה, משרד ואפילו מתחם לאירוע עסקי. בין אם זה כנס, הדרכה, יום עיון או הרצאה – בחלל עבודה תוכלו למצוא את המתחם שיתאים בדיוק עבור האירוע שלכם.

 

בגלל הגמישות

אחת הסיבות שבזכותה כבשו חללי עבודה משותפים את עולם העסקים היא הגמישות שהם מאפשרים. גם עבור אירועים עסקיים גמישות זו היא חשובה. תוכלו להשכיר מתחם למספר שעות או אפילו ליום שלם וכן לבחור את החלל בגודל המתאים למספר המשתתפים באירוע. החלל שתבחרו יותאם בדיוק לצרכי האירוע שלכם. אם זו הרצאה למשל, תוכלו לבחור בכיתה גדולה עם מקרן וציוד הגברה. אם האירוע כולל חלק פעיל, תוכלו לקבל מתחם מרווח וגדול עם לוח ועזרי הדרכה נוספים. חללי עבודה ברמת גן למשל, מציעים השכרה של מתחם גדול המחולק למספר חללים – אחד המתאים להרצאה, אחר לסדנאות ואחד נוסף עבור ארוחה.

 

בגלל האווירה

חללי עבודה משותפים מציעים אווירה צעירה, חדשנית ודינמית. האירוע שלכם לא יהיה דומה לאף אירוע עסקי אחר. במתחמים חדישים, מודרניים ומעוצבים, האורחים שלכם יוכלו להנות מאווירה נעימה ומשלל שירותים מפנקים. חלק חשוב באירוע עסקי הוא לדאוג לרווחת המוזמנים ולוודא שהם רגועים ומרוצים. לעיתים, זה מה שעושה את כל ההבדל בין אירוע מוצלח לכזה שאנשים מחכים כבר שייגמר.

 

בגלל הפסיליטיז

לא עוד מקרן שנתקע, רמקול שמפסיק לעבוד או כיסאות חורקים. חללי עבודה משותפים ידאגו לכם לציוד ברמה הגבוהה ביותר. מתחמים ממוזגים, וויפי מהיר וציוד הקרנה והגברה איכותי הם רק חלק מהדברים שתוכלו לקבל. חללי עבודה ברמת גן למשל, מציעים אף שירותי קייטרינג. תוכלו להיות בטוחים שהאורחים שלכם יהיו מרוצים וייצאו ברושם חיובי מהאירוע.

 

לסיכום

מציאת מתחם לאירוע עסקי הוא תהליך לא פשוט. אנו מחפשים מקום שיענה על כלל הצרכים שלנו ולעיתים נאלצים לעשות וויתורים. כעת, נמצא הפתרון המושלם – חללי עבודה משותפים. הם משלבים גמישות לצרכים שלכם, אווירה מפנקת, ציוד ושירותים מתקדמים. איך לא חשבו על זה קודם?

חלל עבודה