5 רעיונות מקוריים להגשת אוכל באירועים

"אוכל קדימה אוכל…" ידוע שאנחנו אוכלים לא רק עם הפה שלנו, אלא גם הרבה עם העיניים.

כאשר אנחנו מרימים אירוע, חשוב לזכור שאוכל הוא מרכיב מרכזי, לכן כדאי שיהיה אוכל טעים שיספק את המוזמנים שלנו.

עם זאת, צורת הגשת האוכל חשובה לא פחות.

לפניכם חמישה רעיונות כיצד להגיש אוכל בצורה מקורית.

 

פוד טראק

נפתח ברעיון המשדר נוסטלגיה ומושך הרבה תשומת לב. פוד טראק לאירועים הוא רעיון המורכב מרכב נייד, מזון לבחירתכם והרבה אווירה! בעזרתו האירוע שלכם יהפוך למיוחד יותר, וחווית האורחים שלכם תהפוך לבלתי נשכחת. מדובר ברכב אספנות גדול שיכול להגיע לכל חלקי הארץ. הרכב יכול להפוך לבופה עשיר ומיוחד, או לבר קוקטיילים שעושה שמח – לבחירתכם.

 

פירות בצורות

אם תרצו להגיש באירוע שלכם פירות ו/או ירקות יש שלל סידורים אפשריים! כיום, ישנם עסקים שיכולים להכין עבור האירוע שלכם מגשי פירות/ירקות. הם יחתכו אותם בצורות מיוחדות, יבצעו שילובי צבעים יפים וכמובן יגוונו עבורכם בסוגי הפירות/ירקות שיהיו במגשים. בנוסף לכך, אם אתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם, יש באינטרנט רעיונות והוראות כיצד ניתן להכין אותם לבד, בכל בית.

 

לפי צבע

סוג נוסף, הוא הגשת אוכל לפי צבע. זה יכול להישמע מוזר, אבל בטוח שזה יהיה ייחודי ובלתי נשכח. ניתן לחלק את האוכל באירוע שלכם לכמה שולחנות, כאשר כל שולחן ייצג מזון בצבע אחר. למשל שולחן אדום בו תוכלו להגיש: ירקות אדומים, פסטה אדומה, שקשוקה ועוד… או שולחן ירוק בו תוכלו להגיש: ירקות ירוקים, פסטה ברוטב פסטו, טחינה ירוקה ועוד… מגניב לא? 😉

 

היישר מהשף

לקבל את המזון ישירות מהשף זו חוויה מיוחדת. דרך מושקעת לפנק את האורחים, היא להביא שף פרטי שיכין במקום האירוע את האוכל, ממש מולם. ישנם שפים העוסקים בהכנת על האש, יש כאלו שמתמחים באוכל איטלקי, וכמובן יש אפשרויות נוספות רבות. האורחים מקבלים אוכל חם וטרי, הם מרגישים שותפים לחוויית ההכנה ובחלק מהפעמים השפים עושים פעלולי בישול, כדי לעניין את קהל המוזמנים.

 

ארגון עדתי

למה להביא אוכל ממקור אחד כשאפשר להנות מכל העולמות? כל עדה מאופיינת במאכלים המיוחדים שלה, עם התבלינים והניחוחות הייחודיים. ישראל היא קצת קיבוץ גלויות, לכן ייתכן שכמעט בכל אירוע שתארגנו, האורחים יגיעו משורשים שונים. כפי שמדינת ישראל מגוונת ומעניינת, גם האירוע שלכם יכול לשדר את אותו דבר. כך, תהיה הזדמנות לאורחים שלכם להנות מהרבה טעמים, ואולי חלקם יגרמו להם להרגיש בבית 😊

 

לסיכום

כשאוכל ומקוריות נפגשים יוצא תוצר מיוחד, מרשים ובלתי נשכח. יש ביכולתכם לשדרג כל אירוע בעזרת חשיבה מחוץ לקופסא. כמובן שאפשר להגיש לאורחים אוכל בצורה סטנדרטית ולנסות לקלוע לכך שימצא חן בעיני כולם, אין ספק שגם כך הם יצאו שבעים. אך ניתן להרים את החוויה ולהגיש מזון מיוחד בצורה מיוחדת, שלא יזדמן להם סתם כך בערב רגיל בבית. אז… שיהיה רק בשמחות, ובתאבון!

 

עמדת אוכל