אמן חושים לפורים

הנה שוב פורים פה ושוב אתם חושבים איזו חגיגה תוכלו לעשות השנה. זה נכון שפורים נחשב לחג של ילדים, אך מדהים לראות כיצד כאשר אנחנו עוברים גיל מסוים רבים מאיתנו חוזרים ליהנות ממנו. פורים הזה החג הנפלא הזה שבו מותר לנו הכול! מותר לנו להיות מה שחלמנו להיות ולא העזנו, מותר לנו לשתות אלכוהול עד דלא ידע ומותר לנו לבלות עם החברים הכי טובים בצחוק גדול כל הלילה. לכן, אם גם אתם רוצים לחגוג השנה את פורים כמו שצריך, בהחלט אפשר להבין ללבכם, כי כידוע "לא כל יום פורים", אז למה לא לנצל אותו כשהוא מגיע? השאלה האמיתית היא לא רק האם לחגוג או עם מי לחגוג, אלא בעיקר באיזו דרך. אם אתם שייכים לאותם האנשים שכן מקפידים לעשות מסיבות פורים בכל שנה, אתם בוודאי רוצים לדאוג לכך שהמסיבה הקרובה תהיה ייחודית ושונה, כי למה לא בעצם? האם באמת תרצו לאכול את אותו האוכל שאכלתם בשנה שעברה? והאם באמת תוכלו להסתפק בתחרות התחפושות הרגילה? הגיע הזמן שתוסיפו ערך מוסף לחגיגות שלכם בפורים כי פורים זה אירוע של פעם בשנה.

 

הופעה מרגשת שאי אפשר להתעלם ממנה

האמת היא שיש אינספור רעיונות ודרכים שבהן אפשר להוסיף עוד ערך ועוד עניין לפורים, מה שהופך את הבחירה לעוד יותר מורכבת. תוכלו, לדוגמה, להזמין זמר שישיר וילווה את כל האירוע או שתוכלו לבחור תקליטן מקצועי שיהפוך את המסיבה שלכם לעוד יותר שמחה. תוכלו אפילו להזמין מרצה אורח שינסה אולי לספר לכם דברים על פורים אך כל האפשרויות האלה עדיין יחסית בנאליות ורגילות. לכן, אם בכל זאת מתחשק לכם לעשות את הדברים אחרת ואם אתם רוצים לשמוח כמו שצריך, לצאת מהשגרה ולהפוך את היום הזה למיוחד, אמן חושים זו הבחירה הנכונה. הופעה של אמן חושים היא משהו מרהיב ביותר שבעיקר משאיר את הקהל תמיד עם פה פעור ועם השאלה שלא מפסיקה להדהד בחדר: "איך הוא עושה את זה?". לכן, אם מתאים לכם לצחוק עם החברים שלכם בפורים הקרוב, להתרגש איתם ביחד ולקחת חלק בהופעה מיוחדת במינה, אמן חושים זו אופציה מוצלחת במיוחד.

 

הקהל משתתף בהופעה

ההבדל הראשון בין הופעתו של אמן החושים ובין הופעות אחרות כמו הרצאות וכדומה, זו העובדה שהקהל משתתף כאן כחלק פעיל ביותר. זה גם מה שמוביל לכך שכולם ערניים, מתרגשים וצוחקים ללא הרף. אם ניקח את אחת הדוגמאות של השתתפות הקהל, אנחנו נראה שהרבה פעמים אמן החושים מבקש מתנדב, מושיב אותו במרכז ומכסה לו את העיניים. לאחר מכן הוא יוכל לבחור איזו הופעה לעשות בפני הקהל כאשר המשתתף עם העיניים העצומות יושב ולוקח חלק פעיל בכל החגיגה. עצם ההשתתפות של הקהל מוסיפה הרבה מאוד לאירוע, ואם נוסיף לכך גם את העובדה שכולם מגיעים מחופשים ויש גם קצת אלכוהול שזורם בדם, הרי לנו חגיגה שאי אפשר יהיה לשכוח גם בעוד הרבה שנים!

 

למי זה יכול להתאים?

לא מעט אנשים אומנם רוצים לארגן מסיבות וחגיגות שונות לפורים אך לא תמיד הרכב המשתתפים הוא הרכב פשוט. ראשית, פעמים רבות יש בקהל תערובת של ציבור חילוני וציבור דתי ושנית, הרבה פעמים יש גם פערי גילאים. בנוסף לכך, לפעמים מדובר בכלל על עובדים שמכינים להם ערב גיבוש לפורים ובמצב כזה הם אומנם מכירים זה את זה אך בעיקר במסגרת העבודה ולא במסגרת הבילוי. עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שבערב פורים שאליו יגיע אמן חושים כולם ייהנו. מדובר על מופעים שמתאימים לכל סוגי הקהלים ובנוסף לכך, אם תזמינו אמן חושים מוכר ומקצועי הוא יידע לפנות לכל אחד בצורה הנכונה. היכולת האמיתית היא לא רק להמם את החושים אלא גם להצחיק ולהעביר את הערב בצורה כזאת שכולם ייהנו ממנו מהתחלתו ועד סופו. לכן, אם חשוב לכם שהעובדים ייהנו, החברים הכי טובים שלכם או כל אדם אחר שיגיע לאירוע, הרי שכדאי יהיה להזמין את אמן החושים הטוב ביותר שקיים.

 

איפה עושים את החגיגה?

חגיגות פורים הן מסוג אותן החגיגות שאפשר לעשות בכל מקום. לכן, אם האירוע מיועד לעובדים שלכם זה טבעי שתחשבו לעשות את האירוע באולם הכינוסים במשרד ואם מדובר על אירוע לחברים, הרי שגם הבית הפרטי זו בחירה מוצלחת. מה שבטוח זה שאמן חושים מקצועי ורציני יוכל להגיע לכל מקום שבו אתם רוצים לחגוג, אז מה זה משנה? אמני חושים מגיעים גם לאולמות של הרצאות ולכל פינה בארץ כך שאין ספק שאם תפנו לאמן הטוב ביותר הוא יוכל להגיע לכל כתובת שתיתנו לו. משך המופע תלוי בדרך כלל בכם ובהסכם שאליו תגיעו עם אמן החושים שלכם מראש, כך שניתן יהיה לשלב בחגיגה הזאת עוד שמחות ובילויים. ניתן להתחיל את מסיבת הפורים שלכם עם מופע מרהיב של אמן חושים, לחגוג, לצחוק ואז להמשיך למסיבת ריקודים שתימשך כל הלילה.

 

כמה עולות הופעות של אמני חושים?

אפילו אם אתם מחלקים בעלויות המופע ובעלויות המסיבה כולה, טבעי שתרצו לדעת לאיזו הוצאה כלכלית אתם נכסים וכמה אתם עתידים לשלם. כדאי לדעת שממש כפי שכל מרצה אורח יוכל לגבות מכם מחירים אחרים, כך גם כל אמן חושים שאליו תתקשרו ידרוש מכם מחיר שונה. מה שקובע בדרך כלל את העלויות זו השאלה איפה ההופעה, כמה זמן תרצו שהיא תימשך וגם, כמובן, השאלה לאיזה אמן חושים אתם מתקשרים. חשוב לדעת שאומנם זה נכון שמדובר על מופע מיוחד ולאמני חושים יש יכולות בלתי רגילות, אך זה עדיין לא מצדיק כל תשלום שידרשו מכם. לכן כדאי להזמין בסופו של דבר רק אמן חושים שהמחירים שלו נראים לכם הגיוניים, ויפה שעה אחת קודם. כדאי גם לזכור שפורים זה ערב מבוקש ביותר ולכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אין לאמן החושים שרציתם פנאי כי הוא כבר תפוס, כדאי שתזמינו אותו עוד היום. כך תוכלו להיות רגועים ולדעת מראש שבפורים הקרוב תחגוג, ובגדול!

 

אמן החושים שלא תוכלו לשכוח

סביר להניח שגם אתם, כמו כל מי שמארגן ערב פורים ורוצה להזמין אמן חושים, רוצים שהחגיגה שלכם תהיה כמה שיותר מוצלחת. לכן כדאי לבדוק לאיזה אמן חושים אתם חושבים להתקשר, כי מה פתאום שתזמינו מישהו שהוא פחות מהטוב ביותר? אם אתם מחפשים איש מקצוע:

  • שיגיע בזמן
  • שיגבה מכם מחיר הגיוני
  • שיודע לעמוד מול קהל
  • שמעביר את המופע בחיוך ובצחוקים לכל אורך הדרך
  • שמדבר עברית תקינה

שמגיע בלבוש הולם ומכבד את הקהל שלו, הרי שאתם מחפשים את רון גליקסמן ! רון גליקסמן הוא אמן חושים שעוסק בתחום הזה מזה הרבה מאוד שנים, כך שאין ספק שגם בחגיגת פורים שלכם הוא יעשה מופע מרהיב. אתם תראו שכל החברים יתרגשו, איש לא יישאר אדיש ומה שתזכרו זה את ההופעה הנפלאה ואת האווירה הנהדרת ממסיבת הפורים המיוחדת שלכם.