הזמנת אמן חושים לאירוע פתיחת שנה

הגיעה שנה חדשה ושוב ,כמו בכל תחילת שנה אתם רוצים לארגן אירוע פתיחת שנה.

כמובן שכל אחד שמארגן אירוע, כמוכם, רוצה שהאירוע שלו יהיה מהנה ומרתק ויעניין את כל האורחים שהגיעו.

כאשר רוצים לארגן אירוע בו ישתתפו אנשים העובדים יחד באותו מקום עבודה או באותה החברה, כדאי לעשות דבר שיעניין את כולם כי במקרה זה אם אחד העובדים לא יתעניין הוא ידבר עם עמיתו לעבודה שיושב לצדו וכך יהיה רעש מכיוון הקהל .הדבר הנ"ל לא תמיד קורה במופעי יום הולדת או בזמנים אחרים שהקהל לא בהכרח מכיר את האדם היושב לידו.

 

מקורי ושונה מכל שנה – אמן חושים לפתיחת שנה

רוב האנשים עובדים באותה העבודה מספר שנים רצופות ומסיבה זו הגיוני שרוב משתתפי האירוע כבר נכחו באירוע כזה בחברתכם בעבר ולכן ההופעה או האטרקציה שתהיה באירוע צריכה להיות מרשימה ומקורית, כדי שלא תהיה דומה לקודמותיה בשנים שלפני שנה זו.

העובדים החדשים, אם יש כאלה ,ייהנו במיוחד מערב מושקע ומעניין ,האירוע שבו פותחים את השנה ישפיע להם רבות על גישתם ויחסם למקום העבודה, יתרום לגיבוש העובדים וליחס של המעסיקים כלפיהם בשעות שהן לא שעות עבודתם.

כמו כן, בדרך כלל העובדים לא בני אותו הגיל והדבר יכול להקשות על בחירת אטרקציה שכולם ייהנו ממנה.

אם אתם רוצים להזמין לאירוע פתיחת השנה שלכם מופע מרתק שיעניין את כל קהל העובדים בשלל הגילאים, מומלץ להזמין מופע של אמן חושים.

אמן חושים הוא אמן שיוצר אשליה שהוא בעל כוחות על טבעיים או חוש שישי, כשהאמת היא שהוא משתמש במיומנויות ובשיטות מעולם הפסיכולוגיה .

הופעתו של אמן חושים מתמקדת בעיקר בהעלאת מתנדבים מהקהל לבמה.

במופע של אמן חושים הקהל הצופה בטוח שלאמן החושים יש כוחות לא רגילים שבעזרתם הוא עושה את תרגיליו, לכן המופע הוא מופע מפתיע שכל אדם, בכל גיל, מתעניין בו ונפעם.

אז אם החלטתם להזמין לאירוע פתיחת השנה שאתם מארגנים אמן חושים, כדאי קודם כל לברר עם חברות אחרות ומקומות עבודה שונים האם הם קיימו מופע של אמן חושים במקום עבודתם, אם כן מומלץ לבקש מהם את מספר הטלפון של אמן החושים ולשאול האם הם ממליצים עליו.

במידה ולא מצאתם אמן חושים, כדאי לפנות לאינטרנט, שם וודאי תקבלו שמות רבים של אמני חושים.

לפני שאתם מחליטים איזה אמן חושים תרצו להזמין עליכם לדעת את תאריך האירוע ומיקומו, מספר המשתתפים וטווח הגילאים שלהם, כל אלו יוכלו להשפיע על הצעת המחיר שתקבלו.

רוב אירועי פתיחת השנה מתקיימים באותם ימים לכן מומלץ להזמין את אמן החושים מספיק זמן לפני מועד האירוע כדי שהוא לא יהיה תפוס בתאריך שתרצו.

כדי לבחור את אמן החושים המתאים ביותר עבורכם כדאי לקרוא את ההמלצות הנמצאות כמעט בכל אתר אינטרנט של אמן חושים.

מכירים מישהו שחוגג לילד שלו בר מצווה בקרוב? הזמנת אמן חושים לבר מצווה זה רעיון נהדר!