אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא

☑️ מופע קסום עם אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא.

☑️ שמים במרכז את חתן השמחה.

☑️ מופע מרשים בקרית אתא באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום עם אמן חושים בקרית אתא:

אמני חושים הפכו למוכרים יותר בשנים האחרונות, בין השאר גם עקב תוכניות ריאליטי שעסקו במקצוע המסתורי הזה. מה זה בעצם אמן חושים? ובכן, מדובר באדם המבצע טריקים הקשורים לקריאת מחשבות, טלפתיה, וכל מה שקשור לתחום העל חושי. מופע של אמן חושים באירועים שונים עשוי לשדרג אותם משמעותית, ולכן אנשים בוחרים באטרקציה הזו לטובת ימי הולדת, ימי גיבוש, בר מצווה ועוד. הזמנת אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא, צפויה להעניק לנו דקות ארוכות של הנאה, טריקים מפתיעים, הומור וגיבוש!

 

מי יודע מה זה אמן חושים?

אנשים רבים שמעו את המושג "אמן חושים", אך מן הראוי לציין שלא כולנו בדיוק יודעים מה זה אומר. לעתים נוטים לבלבל אמן חושים עם קוסם, אך למען האמת – מדובר במקצועות שכנים אך שונים זה מזה! קוסמים נוטים לעסוק בקסמים הקשורים לחפצים פיזיים, ולכן לרוב ניתקל בהעלמת חפצים, ריחוף, מים ואש במופעים שלהם. אמן חושים מנגד – עוסק בכל הקשור לתחום העל חושי, ובמופעים כאלו ניתקל בטריקים של אמן טלפתיה, קריאת מחשבות, שליטה במחשבות ועוד.

אמן חושים

אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא

כשאנו מחפשים אטרקציה לאירוע כמו שבת בר המצווה, כנראה שאנו רוצים משהו מיוחד ומעניין, וכזה שיפתיע את האורחים שלנו כמו שצריך! הזמנת אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא, טומנת בחובה מספר יתרונות משמעותיים שצפויים לשדרג לנו את האירוע:

רון גליקסמן במופע על דשא
רון גליקסמן במופע על דשא

הוקרת הנער החוגג עם אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא

בר המצווה שלנו הוא מרכז האירוע, ואנו רוצים להציב אותו באור הזרקורים! אמן חושים המוזמן לשבת בר מצווה, יוכל להעניק תשומת לב מיוחדת לנער החוגג, ולשתף אותו במהלך מופע החושים שלו! הנער החוגג יוכל לסייע לאמן החושים לבצע את כל הדברים המדהימים שהוא עושה, ולהפתיע את בני המשפחה והחברים!

 

הפתעה ואתגר לאורחים

בימינו, אנשים אינם תמימים, וזה אומר שהרבה יותר קשה להפתיע אותם! אמן חושים מתמחה בדיוק בזה, והוא יוכל להוציא קריאות פליאה גם מהאנשים הספקנים ביותר בקהל! אמן חושים מקצועי יודע להציג את הטריקים באופן זורם וחלק, והופעה שכזו תגרום למשתתפים לנסות לפענח איך בדיוק הוא עושה זאת.

 

אווירה כיפית והומוריסטית

כשאנו מזמינים אטרקציה לאירוע משמח, אנו רוצים שהמשתתפים יצאו ממנה עם טעם של עוד! אמני חושים מתמחים בעמידה מול קהל, והם יודעים לתקשר עם המשתתפים בצורה הומוריסטית ומעניינת. אווירה שכזו תגרום לתחושה טובה אצל כולם, ותגרום להם לצאת מהמופע כשהם מחייכים מאוזן לאוזן!

 

מה יודע לעשות אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא?

זוהי אחת השאלות שאנשים רבים שואלים את עצמם, ובעיקר מי שלא מכיר את עולם אמני החושים. למעשה, כל אמן חושים משתמש בטריקים קצת שונים לצורך המופעים שלו, אך נוכל למצוא מכנה משותף בין כולם. מהן משפחות הטריקים הנפוצים שבהם משתמשים אמני החושים?

קהל הופעה אמן חושים

טריקים של קלפים

כל אמן חושים נושא עמו חפיסת קלפים, ובאמצעותה הוא מבצע להטוטים שונים ומפתיעים! קלפים שנעלמים לפתע ומופיעים במקומות בלתי צפויים, וקלפים המנוחשים בדיוק רב ע"י אמן החושים לאחר שבחרנו בהם – הם רק חלק מהדברים המרתקים שאמני חושים יודעים לעשות באמצעות חפיסת קלפים!

 

טריקים של טלפתיה

טלפתיה היא תקשורת על חושית בין אנשים, מבלי הצורך להשתמש בחמשת החושים המוכרים לנו. אמני חושים יודעים לבצע טריקים מדהימים של טלפתיה, שבהם הם משרים תקשורת על חושית בין משתתפים מהקהל. דמיינו סיטואציה שבה אדם מרגיש נגיעה בברך שלו, בדיוק ברגע שאמן החושים נוגע בברך של אדם אחר היושב במרחק כמה מטרים ממנו!

קהל אמן חושים

קריאת מחשבות

טריקים של קריאת מחשבות הם בין המפתיעים ביותר, והם גורמים לאנשים רבים לנסות ולהבין איך בדיוק זה מתבצע. אמני חושים מסוגלים לנחש פרטים שונים שעליהם אנחנו חושבים, כמו מספרים, צבעים, שמות ועוד. חלק מאמני החושים אפילו מבצעים דברים מורכבים יותר, שאותם ממש בלתי אפשרי להסביר!

 

קצת על חייהם של אמני החושים

אמן חושים הוא מקצוע מסתורי, ורובנו לא יודעים עליו יותר מדי. אמני החושים מתאמנים ולומדים במשך שנים רבות, על מנת להגיע לרמה גבוהה שאיתה הם יכולים להופיע מול קהל. מעבר ללימוד הטריקים, אמני חושים צריכים לדעת להופיע מול קהל בצורה מושלמת ומלאת ביטחון, וזאת כדי שהקהל יתעניין ויהיה מרותק. לכן, אמני חושים בקיאים מאוד גם באומנות העמידה מול קהל, שפת הגוף, דיבור, טונציה, וטכניקות נוספות וחשובות!

 

הזמנת אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא

אם נבצע חיפוש באינטרנט – נגלה שהשוק מציע מגוון מרשים של אמני חושים, וזה בהחלט עשוי לבלבל אותנו. כיצד נדע לבחור אמן חושים מומלץ מתוך ההיצע הרב? אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים:

 

חפשו המלצה ממקור ראשון!

המלצה ממקור ראשון של בן משפחה או חבר היא הטובה ביותר, וזה נכון לגבי כל בעל מקצוע. נסו לברר במעגלים הקרובים שלכם, האם יש מישהו ששכר את שירותיו של אמן חושים בעבר – והיה מרוצה!

עיינו במספר חוות דעת

גם אם אין בידינו המלצה ממקור ראשון, ביכולתנו לחפש חוות דעת באינטרנט. כשאנו מחפשים חוות דעת באינטרנט – חשוב לשים לב לעיין בהמלצות ממספר מקורות! לא כדאי להסתמך על חוות דעת ממקור אחד בלבד, מכיוון שזה מפחית מהאמינות שלה.

צפו בסרטונים מאירועים קודמים של אמן חושים לשבת בר מצווה בקרית אתא

אמן חושים מקצועי ומנוסה, כנראה כבר הופיע במספר מקומות במהלך הקריירה שלו, ובאפשרותכם לחפש סרטונים מאירועים אלו. צפייה בסרטונים מאירועים קודמים, תוכל לעזור לכם להבין מספר דברים לגבי אותו בעל מקצוע. בתור התחלה – תוכלו להתרשם מהרמה המקצועית של אמן החושים,
ומעבר לכך, הסרטון יעזור לכם להבין כיצד הוא מתקשר עם הקהל, ואיזו אווירה הוא יוצר במהלך המופע שלו!