אמן חושים לבת מצווה באחיעזר

☑️ אטרקציה קסומה עם אמן חושים לבת מצווה באחיעזר.

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים באחיעזר באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום עם אמן חושים לבת מצווה באחיעזר:

הזמנת אמן חושים לבת מצווה באחיעזר הפכה לאטרקציה מבוקשת לאחרונה, ונראה שמדובר בפעילות שלובשת צורות שונות – ולכן מאפשרת התאמה אישית לאירוע! אמני חושים הם לא קוסמים, על אף שחלק מהאנשים נוטים לבלבל ביניהם. אמן חושים עוסק בתחום העל חושי, הקשור לקריאת מחשבות, ניחוש קלפים, השריית טלפתיה בין אנשים ועוד. מופעים של אמני חושים הם לרוב מדהימים, ומשאירים את האורחים פעורי פה! מה עלינו לדעת בעת שאנו מחפשים אמן חושים לבת מצווה באחיעזר?

 

בת מצווה באחיעזר

אירוע בת המצווה הוא מרגש ומיוחד, הן עבור הנערה החוגגת והן עבור המשפחה המאושרת. מדובר בטקס שהוא בעל משמעות מסורתית במקורו, ולמרות זאת – משפחות מכל הסוגים חוגגות אותו, וכל הילדות ממתינות בקוצר רוח ליום המיוחד! אירועי בת מצווה נחגגים בצורות שונות, ע"פ העדפת הנערה והמשפחה. חלק מהנערות בוחרות בטיול בחו"ל, חלק בוחרות באירוע מפואר באולם, ואחרות מעדיפות אירוע צנוע במסעדה. בשנים האחרונות, יש נטייה לארגן אירועי בת מצווה מיוחדים ושונים!

מנטליסט רון גליקסמן

קצת על עבודתו של אמן החושים לבת מצווה באחיעזר

אנשים רבים נוטים לחשוב שאמן חושים הוא סוג של קוסם, ואכן יש דברים משותפים בין שני המקצועות הללו. יחד עם זאת, בעוד קוסמים עוסקים בקסמים פיזיים כמו ריחוף, העלמת חפצים, קסמי אש ומים, אמני חושים עוסקים בתחום המחשבתי והחושי. לכל אמן חושים יש טריקים מעט שונים, והוא גם משתמש בטכניקות אחרות בכל מופע… לכן, סביר להניח שתיתקלו בטריקים שונים בכל פעם. ובכל זאת, יש מספר משפחות נפוצות של טריקים, שבהם משתמשים רוב אמני החושים:

 

טריקים עם קלפים

לא תמצאו אמן חושים שיוצא מהבית ללא חפיסת קלפים, מכיוון שטריקים של קלפים הם בין הנפוצים ביותר בקרב אמני החושים! קלפים שנעלמים ומופיעים, צצים במקומות בלתי צפויים, או מנוחשים בדיוק ע"י אמן החושים, הם רק חלק מהדברים המפתיעים שאמני חושים יודעים לעשות!

 

שליטה מחשבתית

אמני חושים משתמשים בטכניקות שונות, על מנת ליצור אשליות של שליטה מוחית. כך למשל, אמן חושים מסוגל לגרום לאדם להתבלבל ולשכוח את שמו, ומסוגל לקרוא מחשבות של אדם אחר הנמצא בחדר. כיצד הם עושים זאת? תצטרכו לנסות להבין בעצמכם!

רון גליקסמן במופע על דשא
רון גליקסמן במופע על דשא

תקשורת על חושית (טלפתיה)

דמיינו לעצמכם אדם היושב בעיניים מכוסות, ובמרחק ניכר מאמן החושים ומהמשתתפים האחרים, כשלפתע הוא מרגיש נגיעה בברך מבלי שאף אחד נגע בו! טלפתיה היא למעשה תקשורת על חושית בין אנשים, מבלי להשתמש בחמשת החושים המוכרים לכולנו. טריקים של טלפתיה הם מפתיעים במיוחד, ויגרמו לבלבול גם בקרב הקהל הספקן ביותר!

אומן-חושים-בבית

מדוע דווקא אמן חושים לבת מצווה באחיעזר?

מבין כל האטרקציות שנוהגים להזמין לבת מצווה, נראה שהזמנת אמן חושים לבת מצווה באחיעזר היא פופולארית במיוחד. מהן הסיבות שהופכות מופע על חושי של אמן לכה מוצלח כחלק מבת המצווה?

 

התאמה לכל קהל

כשאטרקציה מסוימת פונה לסוגים שונים של קהלים, יש לה יתרון מובהק באירועים משפחתיים! אם תחשבו על כך – בבת מצווה נוכחים אנשים מכל קשת הגילאים, ולכן כדאי להזמין פעילות שתעניין את כולם, או לפחות את רובם. הזמנת אמן חושים לבת מצווה פונה לכל הגילאים, ולכן היא צפויה לרתק את כל האורחים באותה מידה!

מסיבת סוף שנה

הוקרת הנערה החוגגת

עבור הנערה בת המצווה, מדובר ביום מיוחד ומרגש מאין כמוהו, וכשאנו מזמינים אמן חושים לבת מצווה באחיעזר – הוא יעניק לה את כל תשומת הלב שתהפוך אותה לנסיכה של ממש! הנערה החוגגת תוכל להצטרף של אמן החושים, ולהיות חלק משמעותי מהטריקים שהוא מציג מול כל האורחים. בוודאי תסכימו שמדובר בחוויה חד פעמית ומדהימה עבור בת המצווה!

 

אווירה משעשעת ומרתקת

הזמנת אמן חושים לבת מצווה, יוצרת אווירה משעשעת, הומוריסטית ומעניינת בקרב האורחים. בעוד רוב האירועים נוטים להיות יחסית דומים זה לזה (מוזיקה, ריקודים, אוכל…), כשאנו מזמינים מופע של אמן חושים – מדובר במשהו מיוחד שיוציא אותנו מהמסגרת, וכמובן את האורחים שהגיעו לשמח את הנערה החוגגת!

 

כיצד בוחרים אמן חושים לבת מצווה באחיעזר?

 

שאלת התקציב

לרוב, אירועי בת מצווה מהווים הוצאה ניכרת עבור המשפחה, ולכן לעתים ישנה מגבלת תקציב. כשאנו מבקשים הצעת מחיר עבור אמן חושים מסוים באחיעזר, חשוב לזכור שאמני חושים מקצועיים ומנוסים – גובים מחיר שהוא מעט גבוה יותר מאחרים. במידה והמחיר נמוך מהנהוג בתחום, ייתכן מאוד שמדובר באמן חושים בתחילת דרכו. במידה ויש לנו מגבלת תקציב – כמובן שלא נרצה לחרוג ממנה, ויחד עם זאת, חשוב לוודא שאנו מזמינים אמן חושים ברמה גבוהה!

 

קריאת חוות דעת על אמן חושים לבת מצווה באחיעזר

קריאת חוות דעת, מאפשרת לנו להתרשם מחוויית הלקוחות הקודמים של אותו בעל מקצוע. הדרך המומלצת ביותר היא לקבל חוות דעת ממקור ראשון, למשל דרך חברים או בני משפחה שכבר הזמינו את אמן החושים. מכיוון שהמלצה ממקור ראשון אינה תמיד זמינה לנו, כדאי לקרוא המלצות ממספר מקורות, ולא להסתמך רק על מקור אחד. באופן זה נוכל להקטין את הסיכוי שמדובר בחוות דעת שאינה אמינה!

צפייה בסרטונים

לכל אמן חושים מקצועי ובעל ניסיון, יש סרטונים מאירועים קודמים שבהם הוא הופיע. את הסרטונים הללו לרוב נוכל למצוא באתר האינטרנט של אמן החושים, או בהקשת השם שלו ביו-טיוב או בגוגל. סרטונים קודמים של אמן החושים, יעזרו לנו להבין מהי הרמה המקצועית שלו, כיצד הוא עומד מול הקהל ומתקשר עמו, ומהי האווירה הכללית שהוא יוצר בעת המופע טלפתיה!

שיחה טלפונית

אל תוותרו על שיחה טלפונית עם אמן החושים, או עם אחד העוזרים שלו! שיחה כזו תעזור לנו להבין מול מי אנו עובדים, תעניק לנו לקבל מידע לגבי הכנות דרושות, ותאפשר לנו לקבל הצעת מחיר.