אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר

☑️ מופע קסום עם אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר.

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים באחיעזר באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום עם אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר:

יום הולדת 50 הוא מרגש מאין כמותו, ומשמעותו שאנו חוגגים יובל שנים להולדתנו! מדובר בתקופת חיים שהיא בהחלט סיבה למסיבה, ורוב האנשים מעוניינים לחגוג עם בני משפחתם וחבריהם את המאורע המשמח! בעוד חלק מהאנשים לא משקיעים יותר מדי בבחירת אטרקציות לאירוע, אחרים מעוניינים לחדש ולהפתיע את עצמם ואת אורחיהם גם יחד! אם אנו מחפשים אטרקציה ייחודית ליום ההולדת שלנו, כדאי לשקול הזמנת אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר!

 

מהו אמן חושים?

לא כולם יודעים מה בדיוק עושה אמן חושים, ואנשים רבים נוטים לבלבל אותו עם קוסם. למען האמת, אמן חושים וקוסם הם מקצועות קרובים אך שונים בתכלית שלהם. בעוד קוסם עוסק בעיקר בתחום הפיזי, ומציג קסמים הקשורים להעלמת חפצים, ריחוף, ושימוש במים ובאש, אמן החושים עוסק יותר בתחום המחשבתי הקשור לטלפתיה, קריאת מחשבות, ניחוש קלפים ועוד. אמני חושים הפכו לפופולאריים במיוחד לאחרונה, בין השאר עקב תוכניות ריאליטי שונות ששודרו בנושא.

 

מה בעצם עושה אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר?

לפני שאנו מזמינים אמן חושים, כנראה שנרצה להבין מה בדיוק צפוי לנו במופע שלו. כל אמן חושים משתמש בטריקים מעט שונים, אך ניתן לומר שרוב אמני החושים משתמשים במשפחות דומות של טריקים. למה אנו יכולים לצפות כשאנו מזמינים אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר?

רון-גליקמן-אמן-חושים-רקע שקוף

להטוטי קלפים

טריקים של קלפים הם נפוצים גם בקרב הקוסמים, ונוכל לראות שגם אמני חושים רבים לא יוצאים מהבית בלי חפיסת קלפים! הטריקים כוללים העלמת קלפים, ניחוש קלפים, הופעת קלפים במקומות בלתי צפויים, ועוד. להטוטי קלפים הם לרוב קצרים וקולעים, ולכן הם מושלמים למצבים שבהם אמן החושים עובר בין האורחים באירוע או בקבלת הפנים.

 

טריקים של טלפתיה

למי שלא יודע, טלפתיה היא תקשורת על חושית. אנשים הניחנים בטלפתיה, למעשה מסוגלים לתקשר ביניהם ללא שימוש בחמשת החושים המוכרים לכולנו! אמני טלפתיה משתמשים בטריקים של טלפתיה, שבהם הם משרים תקשורת על חושית בין שני אנשים שאין ביניהם קשר עין או מגע. כשאמן החושים נוגע באחד מהם, האדם השני לפתע ירגיש מגע באותו המקום – מבלי שאף אחד התקרב אליו! מדובר בטריקים שמבוצעים על במה או מול קהל, והם מרשימים במיוחד בזמן מופע.

אמן חושים

קריאת מחשבות

אמני חושים מסוגלים לנחש צבעים, מספרים, ופרטים אחרים שעליהם אנו חושבים! כיצד הם עושים זאת? תצטרכו לנסות ולפענח בעצמכם… טריקים של קריאת מחשבות הם וותיקים מאוד, אך מקבלים צורות שונות ויצירתיות בהתאם לאמן החושים שנזמין. לרוב, הטריקים הללו מפתיעים במיוחד, וגורמים למשתתפים במופע לחשוב עליהם גם זמן רב לאחר מכן!

 

מה חשוב בעת הזמנת אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר?

לפני שאנו מזמינים אמן חושים ליום ההולדת שלנו, עלינו לוודא מספר פרטים הכרחיים שיבטיחו לנו מופע מרשים ומוצלח.

 

ניסיון ורמה מקצועית גבוהה

לפעמים אנשים מתפתים לשלם מחיר אטרקטיבי במיוחד, אך לאחר מכן מגלים שהמופע הוא לא "וואו". כשאנו מזמינים אמן חושים ליום הולדת 50, אנחנו רוצים לקבל אטרקציה מושלמת שתשאיר טעם של עוד! לעתים שווה לשלם קצת יותר, ולא להתאכזב עקב הזמנת אמן חושים מתלמד או חובבן. זכרו שאמני חושים לומדים שנים רבות על מנת להגיע לרמה מקצועית גבוהה, ולכן נרצה להזמין אמן חושים שיש באמתחתו מספיק ניסיון!

 

לבוש תפאורה

חלק מההופעה היא גם התפאורה, והלבוש של אמן החושים. התפאורה והלבוש מכניסים אותנו לאווירה מיוחדת במהלך המופע, וגורמים לנו להיות מרותקים עוד לפני שהוא התחיל! מומלץ לוודא שאנו מזמינים אמן חושים מומלץ שיודע כיצד "לדפוק הופעה" גם מבחינת הלבוש והתפאורה.

עבודת מופע קסמים

יכולת עמידה מול קהל

יכולת עמידה מול קהל היא משהו שנרכש במשך שנים רבות, ולכן אין להמעיט בערכו. אמן חושים שיודע כיצד לעמוד מול קהל – יוכל להעניק לנו חוויה איכותית במיוחד. במידה ואמן החושים לא יידע לתקשר עם הקהל ולשמור עליו מרותק תוך כדי הצגת הטריקים – הדבר יוריד משמעותית את איכות המופע! חשוב לוודא שאנו מזמינים בעל מקצוע שיודע כיצד לעמוד מול קהל בצורה מקצועית!

 

התאמה לקהל של אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר

לא כל האנשים מודעים לכך, אבל אמני חושים מקצועיים יודעים לשנות מעט את ההתנהלות שלהם בהתאם לקהל. כך למשל, אם אנו מזמינים אמן חושים להופעה מול קהל דתי – הוא צריך לדעת כיצד לדבר, כיצד להתלבש, וכיצד לבחור את הטריקים הנכונים להצגה במופע. באותו אופן, התנהלותו של אמן החושים צפויה להשתנות בהתאם, אם נזמין אותו לאירוע של מבוגרים, צעירים, או קהל מעורב. הקפידו לוודא מראש, שאמן החושים יודע כיצד לעבוד עם קהל האורחים שלכם!

הופעת-אמן-חושים-בהיכל

בחירה נכונה של אמן חושים ליום הולדת 50 באחיעזר

לאחר שהבנו לעומק מהו אמן חושים, ומהן מעלותיו ויתרונותיו – הגיע הזמן לכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בצורה נכונה את בעל המקצוע לאירוע שלכם!

קבלו חוות דעת איכותיות

נסו להשיג חוות דעת ממקור ראשון, כיוון שזוהי למעשה הדרך הטובה ביותר לשכור את שירותיו של כל בעל מקצוע! במידה ולא מצאתם המלצה שכזו, קראו חוות דעת ממספר מקורות שונים, ואל תסתמכו על מקור אחד בלבד!

 

צפו בעבודות קודמות של אמן החושים ליום הולדת 50 באחיעזר

אמני חושים מקצועיים לרוב צברו כבר לא מעט ניסיון, ולכן תוכלו למצוא סרטונים שלהם מופיעים באירועים קודמים. עיינו בסרטונים ולמדו מהם כל מה שאתם יכולים, למשל – מהי יכולת העמידה מול קהל, מהי הרמה המקצועית, ומהי האווירה הכללית הניכרת במהלך המופע.

רון גליקסמן במופע על דשא
רון גליקסמן במופע על דשא

צרו קשר טלפוני!

במעמד השיחה הטלפונית עם אמן החושים, או עם אחד מחברי הצוות שלו, תוכלו לוודא לגבי הכנות דרושות, לבצע תיאום ציפיות, ולבקש הצעת מחיר מפורטת.