קוסם למבוגרים באחיעזר

☑️ מופע קסום עם קוסם למבוגרים באחיעזר.

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים באחיעזר באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום עם קוסם למבוגרים באחיעזר:

אחת האטרקציות המוצלחות לאירועים, היא הזמנת קוסם למבוגרים באחיעזר. קוסמים המופיעים בפני קהל בוגר, נדרשים להציג יכולות שונות וקסמים אחרים מאשר אלו המוצגים בפני ילדים. רוב הקוסמים המקצועיים יודעים להופיע בפני סוגי קהל שונים, אך בכל זאת – תמיד נרצה לוודא התאמה לקהל. מה עלינו לדעת בעת שאנו מחפשים קוסם למבוגרים באחיעזר?

 

מהו קוסם למבוגרים באחיעזר?

כשאנו מדברים על הזמנת קוסם לאירוע, אין זה מפתיע שהאסוציאציה הראשונה שעולה לראשנו – היא אירוע יום הולדת של ילדים. בעבר, קוסמים היו מוזמנים בעיקר לאירועים שבהם רוב המשתתפים הם ילדים, ולכן התדמית הזו נחקקה היטב! בשנים האחרונות אנו עדים למגמה, שבמסגרתה קוסמים מתמקצעים דווקא בהופעה מול מבוגרים באירועים שונים. קוסם למבוגרים באחיעזר נדרש להשתמש בקסמים שונים מאשר מול ילדים, וכמו כן – מיומנות העמידה מול קהל גם היא משתנה כשאנו מדברים על הופעה מול קהל בוגר.

רון גליקסמן במופע על דשא

מתי נזמין קוסם למבוגרים באחיעזר?

ישנם מספר אירועים, שעבורם אנשים נוהגים להזמין קוסם למבוגרים באחיעזר.

ימי הולדת

כולנו אוהבים לחגוג את יום ההולדת שלנו, ואין זה משנה באיזה גיל אנחנו! בכל זאת – מדובר באירוע שמתרחש פעם אחת בשנה, וגם אם אנו כבר לא מתרגשים כמו ילדים, רובנו בהחלט אוהבים לציין את האירוע ואף לחגוג אותו בדרכים שונות. כשאנו מחפשים אטרקציות ואירועים ליום ההולדת שלנו, לרוב אנו רוצים לבחור בפעילות יצירתית ושונה מפעילויות קודמות, ומסתבר שזה לא פשוט כלל! הזמנת קוסם למבוגרים באחיעזר יכולה להעניק לנו מופע על חושי מרתק שיהפוך אותנו לכוכבים אמיתיים ביום ההולדת שלנו, ויגרום לאורחים שלנו להפתעות, מצב רוח משועשע, וחוויות בלתי נשכחות!

למאמר בנושא: איך לבחור קוסם ליום הולדת

קטע מופע רון גליקסמן

מסיבות רווקים

הזמנת קוסם למבוגרים באחיעזר, יכולה להיות נהדרת גם לצורך מסיבות רווקים או רווקות! בשנים האחרונות מסיבות רווקים הפכו למסורת של ממש, כשהחברים המארגנים מנסים למצוא את האטרקציות הכי מעניינות ומפתיעות עבור החתן או הכלה העתידיים. אין פעילות מפתיעה כמו קוסם למבוגרים, שיידע להתאים את הקסמים והבדיחות במופע קוסמום המשלב גם לפעמים מופע טלפתיה בדיוק לאופי האירוע! קוסם מקצועי בהחלט יוכל לגרום לחברים לתהות אם הם שתו יותר מדי, ומה שבטוח – כולם יצאו עם מצב רוח מעולה והרבה חוויות!

 

ימי גיבוש וימי חברה

חברות ומקומות עבודה רבים, מעוניינים להעניק לעובדים שלהם מדי פעם התאווררות קלה, ולכן ימי הגיבוש הפכו לחלק בלתי נפרד מהשגרה של כל מקום עבודה! בימי הגיבוש יש לנו את ההזדמנות לבלות עם הקולגות שלנו באווירה קצת שונה, בלי לחץ, ובלי מטענים שונים הקשורים למקום העבודה. לצורך ימי החברה, לרוב אנו מחפשים פעילויות מיוחדות כמו חדרי בריחה, גולף, טיולים רגליים ועוד. הזמנת קוסם למבוגרים באחיעזר יכולה להיות אטרקציה מושלמת למטרה זו, מכיוון שהיא תעניק לכל העובדים חוויה מגבשת ומהנה, שעליה הם עוד צפויים לדבר גם בימים הבאים!

קהל הופעה אמן חושים

קבלות פנים

אופציה נוספת ופופולארית לא פחות, היא הזמנת קוסם למבוגרים לצורך אירועים הכוללים קבלת פנים. קוסמים אלו מכונים "קוסמים מסתובבים", והם יודעים לבצע טריקים מפתיעים ומהירים בעת שהם עוברים בין האורחים בקבלת הפנים. קוסמים לקבלות פנים יוצרים אווירה משעשעת ומהנה כבר בתחילת האירוע, וגורמים לאורחים להתחיל אותו ברגל ימין!

 

מופע קסמים איכותי באחיעזר

גם כשאנו בגילאים בוגרים יותר, מופע קסמים איכותי סוחף אותנו לעולם מיוחד של דמיון, ומעניק חופש לילד הפנימי שבתוכנו! ישנם מספר אלמנטים חשובים, שהופכים מופע קסמים לאיכותי במיוחד.

קהל אמן חושים

הרמה המקצועית של הקוסם

כשאנו מזמינים קוסם למבוגרים, עלינו לוודא שמדובר בבעל מקצוע ברמה גבוהה – שיעניק לנו מופע איכותי! בכל זאת, מופע קסמים כרוך בהוצאה כלכלית, ולכן כדאי לבדוק מול מי אנו עובדים.
קוסם מקצועי יוכל להתאים את הקסמים לקהל בצורה מושלמת, וגם להציג אותם באופן זורם ואינטראקטיבי! אחת ההמלצות החשובות ביותר, היא לצפות בסרטונים מאירועים קודמים של הקוסם, כך שנוכל להתרשם מהרמה המקצועית ומשאר האלמנטים במופע.

 

אנרגיות גבוהות ויכולת עמידה מול קהל של קוסם למבוגרים באחיעזר

קוסמים מקצועיים טסים לכנסים בינלאומיים, ועוברים סדנאות רבות שבהן הם לומדים כיצד לעמוד מול קהל באופן מושך ומרתק! קוסם צריך להציג את המופע באנרגיות גבוהות, וצריך לדעת לעמוד מול קהל בצורה שתשאיר אותו מרותק אליו במהלך כל המופע – וזה לא פשוט כלל! האלמנטים האלו הופכים את המופע למשהו אחר, ועלינו לוודא שהקוסם שאנו מזמינים שולט בהם היטב!

 

תפאורה ומוזיקה

כל מופע קסמים, וגם כשמדובר במופע קסמים למבוגרים באחיעזר – כולל תפאורה ומוזיקה, שעוזרים לקהל להיכנס לאווירת המופע! כשהקוסם מגיע עם הלבוש המתאים, התפאורה המתאימה, והמוזיקה הנכונה לכל קטע במופע, אנו הולכים להיכנס לחוויית המופע עוד טרם התחלתו!

רחבת ריקודים

קוסם למבוגרים באחיעזר – טיפים חשובים

אם בחרתם להזמין קוסם למבוגרים, נשמח להעניק לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור בצורה הכי נכונה שיש!

 

סקר שוק

לפני שאנו מחליטים עם איזה קוסם לעבוד, מומלץ לבצע סקר שוק שבמסגרתו נקרא חוות דעת ונצפה בסרטונים מאירועים קודמים. במידה ויש לנו המלצה ממקור ראשון של בן משפחה או חבר – מעולה! ובמידה ולא, כדאי להצליב המלצות ממקורות שונים כדי להגביר את רמת האמינות.

מחיר קוסם למבוגרים באחיעזר

מחירו של קוסם מקצועי באחיעזר, יכול לנוע בין 1200 ל- 2300 שקלים, וברוב המקרים, אם המחיר נמוך מכך משמעותית – כנראה שמדובר בקוסם מתלמד או קוסם בתחילת דרכו. זכרו שמחירו של הקוסם יכול להיות מושפע מאלמנטים שונים כגון מיקום האירוע, מועד האירוע (סופי שבוע הם עמוסים ויקרים יותר), ושירותים נלווים נוספים.

 

וידוא התאמה לקהל

כפי שאמרנו בתחילת המאמר, רוב הקוסמים יודעים להופיע בפני ילדים ומבוגרים. למרות זאת נרצה לוודא בביטחון, שהקוסם שאנו מזמינים הוא בעל ניסיון בעבודה עם קהל בוגר!