אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר

☑️ מופע קסום עם אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר.

☑️ שמים במרכז את בעל/ת השמחה.

☑️ מופע מרשים באחיעזר באווירה קלילה, מצחיקה ונעימה.

☑️ שיתוף הקהל במהלך האירוע. 

☑️ מופע שמגיע אליכם עד לפתח הבית.

☑️ חוויה מעלפת חושים של פעם בחיים.

לקביעת אירוע קסום עם אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר:

יום הולדת 70 הוא בהחלט סיבה למסיבה! בין אם מדובר בסבא או סבתא, או באמא או אבא – אין ספק שאנו רוצים להעניק להם מסיבה שלא תישכח במהרה! הזמנת אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר בהחלט מאפשרת לנו לחגוג כמו שצריך, וליהנות ממופע על חושי מדהים שישאיר אותנו עם טעם של עוד. מה זה בעצם אמן חושים, ואילו יתרונות יש לו כשמדובר באירוע יום הולדת 70? מידע וטיפים במאמר הבא!

 

מי אתה, אמן החושים?

אנשים רבים נוטים להתבלבל בין אמן חושים וקוסם, וזאת מכיוון שיש דמיון מסוים בין שני המקצועות. בעוד קוסם יעסוק לרוב בתחום הפיזי, ויציג קסמים של העלמת חפצים, ריחוף, אש ומים, אמן חושים נוטה לעסוק בתחום העל חושי, ולכן יציג טריקים של טלפתיה, ניחוש, קריאת מחשבות ועוד. אמני חושים התפרסמו מאוד בשנים האחרונות, בין השאר עקב תוכניות ריאליטי שונות ששודרו בישראל, ושפכו אור על המקצוע המרתק הזה.

 

אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר

מופע של אמן חושים באירוע יום הולדת – טומנת בחובה פוטנציאל רב, ולכן הפכה זו לאטרקציה פופולארית באירועים כאלו. פרט לימי הולדת, אמני חושים מוזמנים גם לכנסים, ימי גיבוש, חתונות, בר מצווה ועוד. אילו יתרונות יש בהזמנת אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר?

מופע אמן חושים למשפחה

התאמה לכל הגילאים

סביר להניח, שביום הולדת 70 יהיה קהל מעורב מכל הגילאים, ולכן נחפש אטרקציה שתתאים לכולם. הטריקים שאותם מציגים אמני החושים, מסוגלים להדהים כל משתתף בקהל, ובמיוחד אם אמן החושים הוא מקצועי ויודע להתאים את המופע לקהל.

 

אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר – אטרקציה ייחודית

למרות שאמני חושים משתמשים במשפחות טריקים דומות, כמעט אף מופע לא ייראה אותו הדבר! אמני חושים משנים את הלהטוטים שלהם בהתאם לקהל, ולכן המופעים שלהם יהיו שונים גם כשמדובר באותו אמן!

 

אווירה מהנה

אמני חושים נוטים להשרות אווירה הומוריסטית ומהנה בעת המופע, והם עושים זאת באמצעות שילוב בדיחות קטנות, קטעי מעבר קומיים ותקשורת רציפה עם הקהל. אמן חושים שהוא מנוסה מספיק – מסוגל להחזיק את הקהל משועשע ומרותק במהלך כל המופע!

 

תשומת לב לחוגגת

כשאנו חוגגים יום הולדת 70 – אנו רוצים להעניק לאדם החוגג את מלוא תשומת הלב המגיעה לו! אין דרך יותר מדליקה לעשות זאת, מאשר להזמין אמן חושים ליום הולדת 70, שיוכל לשתף את האדם החוגג בטריקים שלו! מדובר בחוויה בלתי נשכחת, מגבשת ומהנה, עבור החוגג והאורחים גם יחד!

 

מופע של אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר

מה צפוי לכלול מופע של אמן חושים שנזמין ליום ההולדת? ובכן, כל אמן חושים נוטה להשתמש בטריקים מעט שונים, אך יחד עם זאת נוכל למצוא משפחות טריקים זהות בין בעלי המקצוע. מה יכלול מופע של אמן חושים ברוב המקרים?

הופעה-אמן-חושים

טלפתיה

טלפתיה היא תקשורת על חושית, המתרחשת ללא שימוש בחמשת החושים המוכרים לכולנו. אמני חושים יודעים להשרות טלפתיה בין משתתפים, וליצור סיטואציות מוזרות ומפתיעות במיוחד! דמיינו לעצמכם אדם היושב בעיניים מכוסות, ולפתע מרגיש נגיעה בברך – בעת שאמן החושים נוגע בברך של אדם אחר היושב כמה מטרים ממנו!

 

קריאת מחשבות עם אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר

אמני חושים מסוגלים לקרוא את המחשבות שלנו, ולנחש מספרים, צבעים, צורות, ואפילו משפטים שעליהם אנו חושבים! טריקים של קריאת מחשבות עשויים להיות מדהימים במיוחד, גם עבור האנשים הספקנים ביותר!

רון גליקסמן במופע על דשא
רון גליקסמן במופע על דשא

להטוטי קלפים

אמני חושים אוהבים להטוטי קלפים, ולכן הם תמיד מסתובבים עם חפיסת קלפים בהיכון! טריקים של קלפים הם זריזים, מפתיעים ומשעשעים, והם כוללים בין השאר קלפים שנעלמים ומופיעים במקומות בלתי צפויים, קלפים שמשתנים בצורה בלתי מוסברת, וקלפים שמנוחשים בדיוק רב ע"י אמן החושים!

 

קצת על חייו של אמן החושים

אמני חושים לומדים שנים רבות, על מנת לפתח את המיומנות שבה הם משתמשים לצורך מופעי החושים שלהם. מעבר למיומנות הדרושה להצגת הטריקים באופן חלק וזורם, עליהם גם לדעת לתקשר עם הקהל בצורה רציפה, לעניין אותו, ולשמור עליו מרותק וקשוב. מדובר במלאכה לא קלה, ומסיבה זו אמני חושים עוברים השתלמויות וסדנאות רבות, לפני שהם מגיעים למעמד הבמה והמופע!

 

בחירת אמן חושים ליום הולדת 70 באחיעזר

כשאנו מחפשים אמן חושים מומלץ ליום הולדת 70, אנו רוצים בעל מקצוע שיעניק לנו חוויה מושלמת! כיצד נדע לבחור בצורה נכונה מבין מגוון בעלי המקצוע בשוק? ובכן, אספנו עבורכם מספר טיפים שימושיים, שיוכלו לסייע לכם לבצע בחירה נכונה לקראת האירוע שלכם!

אמן חושים

חפשו המלצה ממקור ראשון

המלצה ממקור ראשון, היא הטובה ביותר כשמדובר בבעלי מקצוע מכל סוג. אם יש לנו חבר או בן משפחה שכבר היה מרוצה מאמן חושים מסוים, זו תהיה הדרך הטובה ביותר לבחור!

עיינו בחוות דעת ממקורות שונים

גם אם אין בידינו המלצה ממקור ראשון, באפשרותנו לעיין בחוות דעת ממקורות שונים. הקפידו לא להסתמך על חוות דעת ממקור אחד, כיוון שזה מוריד מאמינותה. כך למשל, אנו יכולים לחפש חוות דעת באתרי אינטרנט, בפייסבוק, ואף ליצור קשר עם לקוחות קודמים של אותו אמן חושים.

 

צפו בסרטונים קודמים

צפייה בסרטונים מאירועים קודמים של אותו אמן חושים לאירועים, תוכל לעזור לנו להבין מהי הרמה המקצועית שלו, כיצד הוא עומד מול קהל, ואיזו אווירה הוא יוצר בעת המופע. קישורים לסרטונים – לרוב נוכל למצוא באתר האינטרנט של אמן החושים, או דרך חיפוש השם שלו במנועי החיפוש.

מופע אמן חושים בהיכל

בצעו פנייה טלפונית

אל תוותרו על הפנייה הטלפונית לאמן החושים או לאחד מחברי הצוות שלו, כיוון שדרכה תוכלו לבצע תיאום ציפיות, לברר לגבי הכנות דרושות, וכמובן – לבקש הצעת מחיר מפורטת לקראת האירוע שלכם!